دبیر کمیته تخصصی راهیان نور شبکه ملی راهیان نور گفت: اولین نشست بررسی ظرفیت های جبهه مردمی جهت همفکری و نحوه بهره برداری از ظرفیت های مردمی در اردوگاه فاطمه زهرا(س) منطقه خین خرمشهر برگزر شد.
کد خبر: ۸۵۰۶۰۶۷
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳
حجت الاسلام والمسلمین داوود صالحی افزود: در این جلسه فعالان فرهنگی متشکل از نشریات و موسسات حضور داشتند و به همفکری در رابطه با نحوه بهره برداری از ظرفیت‌های مردمی برای توسعه و پیشرفت راهیان نور پرداختند.

دبیر کمیته تخصصی راهیان نور شبکه ملی وارثون با اشاره به حضور سرهنگ ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و سردار سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج عنوان کرد: در این جلسه مسولین نیز شرکت داشتند تا این ظرفیت های مردمی را ببیند و نقطه نظرات خود را بیان کنند.

وی در رابطه با مباحثی که در جلسه مطرح شد گفت: مباحثی در رابطه با یکپارچه کردن این موسسات و فعالان مردمی بیان شد تا از موازی کاری و یا خنثی کار کردن جلوگیری کنیم و ضرورت کار جبهه‌ای هم به یک‌پارچه بودن است.

دبیر کمیته تخصصی راهیان نور شبکه ملی وارثون با اشاره به جمع بندی این جلسه افزود: خوشحالیم که در بهره برداری از ظرفیت های مردمی در راهیان نور جلو رفتیم و دید مسولین نسبت به فعالیت های مردمی دقیق تر شد.

حجت الاسلام و المسلمین صالحی با اشاره به حضور این موسسات فرهنگی در عرصه راهیان نور عنوان کرد: مجموعه مردمی مجموعه‌ای است که کسی برای آنها شرح وظیفه نکرده است بلکه خود آنها با علاقه آمده اند و کار را در دست گرفته‌اند و این خیلی ارزشمند است و باعث پایداری کار می‌شود.

مدیرعامل موسسه فرهنگی طلایه داران با اشاره به اینکه راهیان نور یک جریان است و می‌توان خیلی از مسائل را در آن حل کرد و فقط یک گردش و یا یک سفر نیست گفت: اتفاقاتی که در راهیان نور می‌افتد هنوز با چیزی که مد نظر ما است فاصله دارد، در حوزه کادرسازی و یکپارچگی به چیزی که انتظار آن را داریم نرسیده است ولی راهیان نور ظرفیت بسیار بالایی دارد که می‌توان همه مسایل را در آن مطرح کرد.
ارسال نظرات