فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به اینکه روایتگری خاطرات دوران طلایی دفاع مقدس فرهنگ ارزشمند ایثار و مقاومت را معنا می ‌بخشد اظهار داشت: بازدید جوانان از مناطق عملیاتی در تغییر نگرش آنان به موضوع شهید و شهادت اثرگذار است؛ چراکه دشمن از هر ترفندی برای جدایی و تخریب این شناخت استفاده می کند.
کد خبر: ۸۵۰۶۱۲۹
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹

محمدرضا رضایی، فرمانده سپاه ناحیه اراک در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گفت: اردوی راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش ارزنده ای را ایفا می کند.

وی، اردوی راهیان نور را پلی مابین نوجوانان حال حاضر با جوانان دوران دفاع مقدس دانست و بیان کرد: اعزام نوجوانان و جوانان اعزامی به این مناطق در تقویت زیر ساخت های دین باوری آنان تأثیرگذار خواهد بود.

رضایی با اشاره به اینکه روایتگری خاطرات دوران طلایی دفاع مقدس فرهنگ ارزشمند ایثار و مقاومت را معنا می ‌بخشد اظهار داشت: بازدید جوانان از مناطق عملیاتی در تغییر نگرش آنان به موضوع شهید و شهادت اثرگذار است؛ چراکه دشمن از هر ترفندی برای جدایی و تخریب این شناخت استفاده می کند.
فرمانده سپاه ناحیه اراک ادامه داد: تاریخ هشت سال دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که ملتهای آزاده جهان بویژه جوانان و نوجوانان می ‌توانند با تعمق در آن توشه ‌ای ارزشمند را برای دنیا و آخرت خود به ارمغان ببرند.
وی، با اشاره به اعزام اولین کاروان اردوی راهیان نور نوروزی گفت: این کاروانها از 23 اسفند به منطق عملیاتی جنوب اعزام شدند و اولین گروه شامل 400 نفر از برادران نوجوان و جوانی از اقشار مختلف مردم سطح شهر بودند.

رضایی اظهار کرد: دومین گروه راهیان نور ایام نوروزی ویژه خواهران نیز با حضور400 نفر از بانوان صبح دوشنبه، سوم فروردین سال آینده از پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان اراک به

مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

رضایی ادامه داد: زائران از مناطقی همچون دهلاویه، اروند کنار، شلمچه، هویزه، محل عملیات های فتح المبین و والفجر 8 بازدید می کنند.
فرمانده سپاه ناحیه اراک در ادامه با اشاره به اعزام گروه های خانوادگی نیز گفت: خانواده ها نیز می توانند از پنج شنبه، 6 فروردین ماه سال 94 در قالب خودروی شخصی به مناطق عملیاتی اعزام سفر کنند.

فرمانده سپاه نایحه اراک پیش بینی شده امسال بیش از 3 هزار نفر از شهرستان اراک در این ایام در قالب اردوی راهیان نور از این سرزمین معنوی بازدید کنند.

ارسال نظرات