درطول سال 93 انجام شد:

بیش از 9 هزار نفر از سیستان و بلوچستان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

مسئول سازمان بسیج اردویی،راهیان نور و گردشگری بسیج سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از اعزام بیش از 9000 نفر بسیجی به اردوهای راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۶۲۱۶
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج ، سرهنگ پاسدار عزیزالله صباحی در گفت و گو با خبرنگار ما  اظهار داشت: طی برنامه ریزی های انجام شده بیش از 9000 نفر طی چندین  مرحله عازم سفرهای نور در جنوب و غرب کشور شدند.

وی افزود: از این تعداد بیش از 5000 هزار نفر مربوط به اردوهای راهیان نور دانش آموزی در جنوب کشور بوده است که از مهر ماه آغاز و تا آذرماه ادامه داشت.

سرهنگ صباحی با اشاره به اینکه بیش از 2 هزار دانش آموز پسر و 2 هزار و 900 دانش آموز دختر در اردوهای راهیان نور دانش آموزی حضور داشتند بیان داشت:  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی آحاد جامعه به ویژه نسل جوان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و اسلام از دستاوردهای ارزنده سفر به مناطق عملیاتی است.

وی اردوهای راهیان نور عمومی به مناطق غرب و جنوب کشور را مرحله دیگری از اعزام خواند و افزود: طی این مرحله نیز بیش از 2000 نفر در شش ماهه اول سال اعزام شدند.

مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج سپاه سلمان در بخش دیگری از سخنان خود از اعزام 280 نخبه ی بسیجی به اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: در این مرحله 6 گانه اقشار؛ بخشی داوطلبان خود را اعزام و بخشی دیگر تا پایان سال سفرهای معنوی راهیان نور را انجام خواهند داد.

وی تصریح کرد: مرحله بعد؛ اردوهای خاص راهیان نور ویژه دانشجویان بسیجی است که هم اکنون در حال انجام است و طی این مرحله بیش از 1600 دانشجو در پنج مرحله به اردوهای راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.

سرهنگ صباحی تاکید کرد: کاروان‌های اعزامی دانشجویی در این مدت از مناطق عملیاتی فکه، طلائیه، هویزه، شلمچه، دهلاویه، اروندکنار و شوش دانیال بازدید خواهند کرد.

وی خاطر نشان داشت: در اردوهای راهیان نور دانشجویی 42 اتوبوس اعزام شدند که بخش اعظم این اعزام را بانوان بسیجی تشکیل داده اند.

ارسال نظرات