خبرهای داغ:
به مناسبت تحویل سال جدید:

پیام فرمانده سپاه ولی عصر(عج)خوزستان به مردم و زائرین شهدا

سردار فرماندهی سپاه ولی عصر(عج)خوزستان به مناسبت آغازسال دولت و ملت همدلی و همزبانی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام شد،طی پیامی به مردم خونگرم و شهید پرورخوزستان و زائرین آن آغازسال جدید را تبریک گفتند .
کد خبر: ۸۵۰۶۲۳۳
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سال دولت و ملت همدلی و همزبانی که توسط رهبر بیدارمان شعار سال 94 اعلام شده را به فال نیک گرفته و انشاالله در راه تحقق این شعار با همدلی و همزبانی بتوانیم اهداف ایران اسلامی را شایسته ی ملت شریف و مردم ولایتمداربا وحدت و همدلی به پیش ببریم.

مردم خونگرم و ولایتمدار خوزستان افتخار دارند که در سالهای حماسه و ایثار همرزم و میزبان شهداء و رزمندگان بودند و الان هم افتخار میزبانی زائرین سرزمین نور را دارند و این افتخار چون ستاره ای درخشان بر سینه ی خوزستان می درخشد.

اینجانب سال 94 را به فال نیک گرفته و از خداوند سبحان پیروزی همه رزمندگان اسلام را در سراسر جهان و ظهور ولی عصر(عج) را آرزو می کنم و از کاروانها و زائرین عزیز می خواهم نهایت بهره را از این فضای معنوی ببرند و در ترددها و رفت وآمدها جوانب  مسائل امنیت جاده ای را مد نظر گرفته تا انشا الله بتوانند به راحتی ضمن بهره ی معنوی، سالم و خوشحال به آغوش گرم خانواده های خود برگردند و از مردم ولایتمدار خوزستان می خواهم که کمال مهمان نوازی را با مهمانان و زائرین عزیز داشته باشند.

 به حمدالله همه امکانات و تجهیزات سپاه استان خوزستان آماده خدمات دهی به همه مسافرین و زائرین عزیز می باشد وسپاه ولیعصر(عج)با همدلی و همفکری و کمک نماینده ولی فقیه در استان ،استاندار محترم و همچنین مدیران و فرمانداریها همه امکانات را جهت رفاه حال زائرین در نظر گرفته اند .

خداوند انشاالله سال 1394را سال ظهور منجی عالم بشریت و رهایی مظلومان از ستم ظالمین قراردهد.   انشاالله

سرتیپ دوم پاسدار حسن شاهوارپور

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار