نماینده ولی فقیه در سپاه فتح :

شعار سال جدید شعاری پر از حکمت برای مسئولان است

امام جمعه موقت یاسوج گفت:رفع تحریم ها و شکوفایی اقتصاد کشور با همدلی و هم زبانی دولت و ملت انجام خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۵۰۶۲۴۶
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶

حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر با تبریک فرا رسیدن عید نوروز و تسلیت ایام فاطمیه با بیان اینکه نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری یک سنت حسنه ای نوروزی است، گفت: امام مسلمین بر اساس نیازمندی های جامعه اسلامی و امت اسلامی فرمایشات و بیاناتی دارد که این بیانات ترسیم راه مسئولان را نشان می دهد.

شعار سال جدید شعاری پر از حکمت برای مسئولان است

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با تدبیر و شناخت کامل از مقتضیات زمان اینگونه نامگذاریها را برای هر سالی بیان می کند، ابراز کرد: پیام امسال نوروزی مقام معظم رهبری پیامی پر از حکمت بوده که مسئولان و مردم باید در راستای آن قدم های بلندی بردارند.

مسئول نمایندگی حوزه ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد بیانات حکمیانه رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال به نام (دولت و ملت همدلی و همزبانی ) را افق جدیدی برای پیشرفت کشور در سیاست های کلی نظام دانست و افزود: هریک از کلمه ها و نکته های گفته شده از سوی مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 94 گنجینه ی عظیمی برای این ملت و دولت است.

نامگذاریهای سال جدید از سوی مقام معظم رهبری متناسب با نیازمندیهای جامعه

حسینی صدر نامگذاری های سال از سوی مقام معظم رهبری را متناسب با نیازمند های جامعه دانست و ابراز کرد: اگر همدلی و همزبانی در سال جدید با توجه به حوادثی که اتفاق می افتد و  اگر دولت و مردم با هم نباشند، هماهنگ نباشند، همدل نباشند، متحد نباشند نمی توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.

وی یکی از مهمترین مسائل روز کشور را بحث اقتصادی دانست و خاطر نشان کرد: امروز اگر ما در تحریم دشمن هستیم و جنگ تمام عیاری را غرب بر علیه کشور ما در بحث تحریم ها به این ملت تحمیل کرده است و اگر نواقصی وجود دارد بخش عمده ای از آن مربوطه به همین عدم همدلی و نزدیکی بین دولت و ملت است.

رفع تحریم ها اقتصادی با همت و همدلی دولت و ملت برطرف می شود

 امام جمعه موقت یاسوج به هجمه های عظیم غرب در بحث اقتصادی به کشور اشاره کرد و افزود: امروز با توجه به این هجمه های عظیم اقتصادی و این جنگ تمام عیار اقتصادی غرب علیه نظام  اسلامی اگر مردم، دولت و مسئولین با هم هماهنگ و همراه نباشند ما نخواهیم توانست بر مشکلات فائق آییم.

حسینی صدر به ابلاغ دستورات ویژه اقتصادی مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری به مسئولان اشاره کرد و گفت: تکیه بر اقتصاد درون زا و توجه به ظرفیت های بومی ودرونی در اقتصاد مقاومتی از اهداف نامگذاری امسال است.

دولت در بحث اقتصاد به ملت اعتماد کند

وی ادامه داد: ارکان اقتصاد مقاومتی باید به دست مردم سپرده شود و مردم باید در صحنه های اقتصادی قدم های بلندی را برای مسئولان بردارند که همدلی و هم زبانی مردم و مسئولین می تواند آینده روشن را برای اقتصاد داخلی به وجود آرود.

بدون همدلی و هم زبانی مردم در مذاکرات هسته ای موفق نخواهیم شد

 امام جمعه موقت یاسوج یکی دیگر از اهداف نامگذاری سال به نام (دولت، ملت همدلی و همزبانی) از سوی مقام معظم رهبری را مربوط به توافقات هسته ای و اطلاع داشتن مردمن از مذاکرات دانست و افزود: اگر مسئولان خواسته ها و مطالبات مردم را دخیل نکنند باید بدانند که موفق نخواهند شد که در این زمینه دانستن مردم از روند مذاکرات و پشت گرمی آنان برای تیم مذاکره کننده دشمن را به عقب نخواهند راند.

حسینی صدر ادامه داد: دشمن می داند هرجایی که قدرت مردم حضور دارد آنها عقب نشینی میکنند و حق را به مردم می دهند.

وی با بیان اینکه اگر دولت بخواهد بدون حضور مردم در پرونده هسته ای گام بردارد موفقیتی حاصل نخواهد کرد،تصریح کرد: دولت مردان باید بدانندبدون پشتوانه مردم و بدون داشتن پایگاههای اجتماعی مردم در پرونده هسته ای موفقیتی حاصل نخواهند کرد.

شعار سال جدید عزمی جدی برای پیگری مطالبات مردمی است

امام جمعه موقت شهر یاسوج با بیان اینکه شعار سال عزمی جدی برای همدلی و هم زبانی مردم و مسئولین را رقم خواهد زد، ابراز کرد: با نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نظر میرسد عزم جدی برای به ثمر رساندن پرونده هسته ای ایران که حقوق مسلم مردم و مطالبات اصلی مردم است صورت خواهد گرفت.

حسینی صدر یکی دیگر از شاخص ترین رسالت های نامگذاری سال به نام (دولت و ملت همدلی و هم زبانی ) را حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه امسال دانست و افزود:در پایان امسال انتخابات مهمی را در پیش رو داریم که همدلی و هم زبانی مردم و مسئولان در این انتخابات بیشتر از همه مسائل مشهود است.

اتحاد و هم زبانی از رسالت های دسن مبین اسلام است

 وی با بیان اینکه اتحاد و هم زبانی یکی از مهمترین فرمایشات کتاب آسمانی قرآن و دین مبین اسلام برای خودباوری حکومت های اسلامی است، ابراز کرد:همدلی و هم زبانی ملت و دولت اتحاد حکومت اسلامی  را در برابر توطئه های دشمنان در بر دارد.

در عرصه جنگ نرم باید با همدلی و وحدت دشمن را عقب راند

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه توجه به موضوعات مهمی همانند اقتصادو فرهنگ نیازمهم کشور است، تصریح کرد:مسئولان و مردم باید در عرصه جنگ نرم دشمن و شبیخون فرهنگی غرب گام های بلندی بردارند که در این زمینه همدلی و هم زبانی ملت و دولت بهترین شیوه برای عمل کردن به این موضوع مهم کشور است.

حسینی صدر با بیان اینکه امروز آثار مخرب توطئه های فرهنگی دشمن بیشتر از گذشته در جامعه رخ نمایی می کند، گفت: امروز ملت و دولت در برابر این توطئه ها دشمن نیاز به یک نهضت و یک قیام مهم دارد و این قیام بزرگ ملت و دولت در برابر دشمن وغرب در عرصه های فرهنگی با همدلی و همزبانی و اتحادی که معظم له پیامش را صادر کردند، محقق خواهد شد.

ارسال نظرات