نماینده ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی 5 نصر:

حرمت دهه فاطمیه در ایام نوروز نگه داشته شود

نماینده ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی 5 نصر تاکید داشت: حرمت دهه فاطمیه در ایام نوروز نگه داشته شود.
کد خبر: ۸۵۰۶۲۵۸
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سیدخلیل فاطمی‌زاده در مراسم کاشت 2 هزار اصله نهال درخت که در محل لشکر عملیاتی پنج نصر برگزار شد، اظهار کرد: امسال عید نوروز با ایام دهه فاطمیه  همزمان شده  و در همین راستا باید شأن و احترام این ایام را نگه داشت.

نماینده ولی فقیه در لشکر عملیاتی 5 نصر افزود: این نوروزی که هر سال شاهد آن هستیم رسم و رسوماتی دارد و بنا به فرموده حضرت رضا (ع) عید ما زمانی است که در آن هیچ گناهی صورت نگیرد.

وی عنوان کرد: شکل‌های متفاوتی از ایام فاطمیه در تقویم وجود دارد و این بدان معنا است که در روایت تاریخ شهادت حضرت زهرا (س) مختلف است و این وظیفه رسانه‌ها است که با هوشیاری کامل برای مردم این دهه را تببین کنند طوری که مردم در تداخل ایام با سردرگرمی دچار نشوند.

فاطمی‌زاده خاطرنشان کرد: این وظیفه را داریم که به عنوان الگوی زندگی و دینمان در مصادف شدن با ایام فاطمیه به گونه‌ای رفتار نکنیم که ناراحتی ائمه را به دنبال داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در لشکر عملیاتی 5 نصر تصریح کرد: مراسم امروز از جهاتی بسیار ارزشمند است نخست اینکه باید گفت با حضور کانون بازنشستگان سپاه رنگ و بویی دیگر در این مراسم گرفته و این بدان معنا است که کسی وقتی لباس سربازی امام زمان (ع) را به تن می‌کند می‌داند که از ابتدای خدمتش این وظیفه خطیر و ارزشمند در رکاب حضرت مهدی را قبول کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها