خبرهای داغ:
سردار اشتری:

رویکرد اصلی ناجا توجه به «روحیه جهادی» است

فرماندهی نیروی انتظامی با بیان اینکه رویکرد اصلی ناجا، توجه به روحیه جهادی است، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و فرامین رهبر معظم انقلاب، سال خوبی را در حوزه نظم و امنیت پیش‌رو خواهیم داشت.
کد خبر: ۸۵۰۶۴۸۷
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسین اشتری پیرامون راهبردهای نیروی انتظامی در سال 94 و برنامه‌های آن اظهار داشت: نیروی انتظامی با آمادگی کامل و مجهز بودن به تجهیزات نوین، آمادگی خدمت‌رسانی و ارائه خدمات انتظامی را نحو شایسته به هموطنان عزیز دارد.

وی افزود: راهبردهای نیروی انتظامی مطابق فرمایشات و تدابیر مقام معظم رهبری است که در حکم این جانب هم آمده بود که نگاهی به درون و بیرون ناجا دارد.

رویکرد اصلی ناجا، توجه به روحیه جهادی است

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: نگاه به درون از جهت صیانت و رسیدگی به وضعیت کارکنان نیروی انتظامی بوده و اجرای هرچه بهتر ماموریت ها به شمار می‌رود که امیدوار هستم سازمان ما، همچنان به سمت سازمانی انقلابی و متدین و با روحیه جهادی برود و روحیه جهادی در آن افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: در بعد برون سازمانی نیز راهبرد نیروی انتظامی دغدغه ها و نگرانی هائی که مقام معظم رهبری پیرامون موضوعات و مسائل اجتماعی دارند، به شمار می‌رود. در تلاش هستیم تا بتوانیم در حوزه امنیت اجتماعی اقدامات موثرتری انجام دهیم تا سبب آرامش و آسایش و امنیت بیشتر مردم شود.

سال خوبی را در حوزه نظم و امنیت پیش‌رو خواهیم داشت

سردار شتری بیان کرد: مردم ایران، مردم با فرهنگ، بزرگ و خوبی هستند و شأن این مردم آن است که پلیس هم تمام ظرفیت  خود را به کار بگیرد تا پاسخگوی نیازهای مردم باشد و به نظر می رسد به لطف الهی و همکاری مردم بتوانیم نگرانی ها و دغدغه های مردم را برطرف کنیم.

وی گفت: پیش بینی ما این است که با همکاری مردم سال خوبی را در حوزه نظم و امنیت و آسایش مردم داشته باشیم و همکاران ما با یک انگیزه  مضاعف، روحیه بهتر و آمادگی بیشتر خدمات شایسته ای را به مردم کشور عزیزمان ارائه دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار