خبرهای داغ:
کاظم انبارلویی در گفتگو با بسیج:

جنگ هشت ساله بخش جدا نشدنی و افتخار امیز تاریخ کشور است

سردبیر رسالت با انتقاد با برخی از تبلیغ های منفی رسانه ای پیرامون راهیان نور اضافه کرد: به طور روزانه تعداد زیادی از هموطنان در جاده های کشور کشته می شوند و اینکه برخی رسانه ها جانباختگان حوادث جاده ای اردوهای راهیان نور را مورد انتقاد قرار می دهند از روی غفلت از حقیقت است.
کد خبر: ۸۵۰۶۴۹۲
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
کاظم انبارلویی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: جنگ هشت ساله بخش جدا نشدنی و افتخار امیز تاریخ کشور است،  در مرزهای جنوبی و شمال غربی کشور با بازسازی برخی از صحنه های جنگ می توان این قطعه از تاریخ را زنده نگه داریم.
سردبیر رسالت با تاکید بر اینکه دوران دفاع مقدس توام با حماسه و شور بود در ادامه افزود: هر سال تعداد زیادی راهی اردوهای راهیان نور می شوند تا با بازدید از مناطق جنگی حال و هوای آن دوران را حس کنند.
وی در ادامه با انتقاد با برخی از تبلیغ های منفی رسانه ای پیرامون راهیان نور اضافه کرد: به طور روزانه تعداد زیادی از هموطنان  در جاده های کشور کشته می شوند و اینکه برخی رسانه ها جانباختگان حوادث جاده ای اردوهای راهیان نور را مورد انتقاد قرار می دهند از روی غفلت از حقیقت است.
انبارلویی در خاتمه افزود: مردم برای تفریح و استراحت به سمت مناطق عملیاتی نمی روند لذا حاضر هستند هر گونه هزینه ای را بابت زیارت جبهه نور بپردازند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار