فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه راهیان نور یکی از تاثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس است، گفت: امسال همه زائران زنجانی در اردوگاه شهید باکری اسکان داده می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۰۶۵۴۹
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، سردار جهانبخش کرمی در بازدید از منطقه عملیاتی شلمچه در جمع اردوهای راهیان نور زنجان ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اظهار کرد: شهدا و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس از همه سرمایه‌های خود برای حفاظت از مرزهای اسلامی گذشتند.

وی با اشاره به اینکه امروز وظیفه همه مردم و مسئولان است که از این فرهنگ و ارزش به خوبی دفاع کرده و اجازه ندهند دشمن به آن ضربه بزند، تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی تاثیر بسزایی در تبیین و تشریح فرهنگ دفاع مقدس و پاسداری و نگهداری این فرهنگ دارد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزاری اردوهای راهیان نور را فرصت مناسبی برای برای آشنایی و آگاهی مردم و بسیجیان از اتفاقات رخ داده در هشت سال جنگ تحمیلی در مناطق عملیاتی اعلام کرد و گفت: خوشبختانه این اردوها در چهار فصل سال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تابستان سال گذشته 7 هزار نفر در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند، گفت: همچنین در قالب اردوهای دانش‌آموزی نیز 5 هزار نفر از دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه از 27 اسفند سال قبل نیز اردوهای راهیان نور در زنجان برگزار شده و زائران زنجانی در اردوگاه شهید باکری زنجان با ظرفیت اولیه 800 نفر اسکان داده می‌شوند، افزود: امسال 5 هزار نفر از اقشار مختلف مردم زنجان از یادمان‌های مختلفی همچون شلمچه، طلائیه، فکه، پادگان دوکوهه، فتح‌المبین، اروندکنار، هویزه، مسجد جامع خرمشهر، چزابه، دهلاویه و ... بازدید خواهند کرد.

وی در ادامه با تشریح عملیات دفاع مقدس و همچنین نقش رزمندگان زنجانی در عملیات‌های مختلف اضافه کرد:

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به جایگاه ویژه راهیان نور در انتقال فرهنگ دفاع مقدس تصریح کرد: آثار و برکات حاصل از این اردوها بزرگترین عملیات فرهنگی و دینی در کشور است.

ارسال نظرات