حمیدرضا پورنوروز
گفت و گو با خواهر بسیجی خادم زائرین مشهد شهدا/
پور رضایی گفت: جمله ی" دلم در غربت شرهانی گم شده است" را در خود این زیارتگاه درک کردم.
کد خبر: ۸۵۰۶۵۵۷
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، خانم پور رضایی از شهرستان یزد دانشجوی دانشگاه فاطمه الزهرای تهران در زیارتگاه شهدای شرهانی اظهار کرد: از 4 روز پیش بعنوان خادم زائرین سرزمین نور در شرهانی مستقر هستم و عید نوروز را با شهید تازه تفحص شده تحویل کرده ام که این بهترین عیدی سال من بود.

وی در ادامه افزود: به تعبیر یکی از خادمین، شهدا به استقبال ما آمده بودند، و سفره هفت سین ما را با وجود با برکتشان مزین کرده بودند و حال و هوای معنوی را به سفره ما دادند.

پور رضایی بیان داشت: در یادمان شرهانی جمله ای نوشته شده که "دلم درغربت شرهانی گم شده است" واقعاً این حقیقت را خودم در این مکان توانستم درک کنم.

وی گفت: من تا قبل از آمدن به این یادمان اسمی از این زیارتگاه را نشنیده بودم و حتی فکر نمی کردم که چنین یادمانی وجود دارد غریبی این یادمان دلنشین است به نحوی که هر کسی به این یادمان بیاید گوشه ای از دل خود را در این مقتل یاران امام جا می گذارد.

این خادم بیان کرد: حضور همه خادمین به اجزای شهداست ما با شهدا عهد بسته ایم که اگر قسمت شود سال های آتی به این زیارتگاه بیایم.

این خواهر بسیجی در ادامه عنوان کرد: نوشته ها و خاطراتی که از شهدا در کتاب ها نوشته شده است با حس واقعی که اینجا وجود دارد فرق می کند و در این زیارتگاه مشهود تر است زیرا بکر و دست نخورده تر از مکان های دیگر است.

وی در آخر اذعان کرد: من به جوان های همسن خودم که جبهه و جنگ را درک نکردند و نمی دانند آن زمان چه رشادت ها و ایثارگری توسط رزمندگان اسلام انجام شده با حضور در این یادمان ها می توانند گوشه ای از این ارزش ها را درک کنند.

ارسال نظرات