مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان در گفتگو با بسیج:
مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان گفت: هزار زایر گیلانی راهیان نور تصاویر خود را در عکاسخانه سنگر مجازی بسیج رسانه سپاه قدس گیلان مستقر در پادگان حبیب اللهی اهواز ثبت کردند.
کد خبر: ۸۵۰۶۵۶۷
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰

روح الله جهاندیده در گفتگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج از گیلان به مناطق عملیاتی جنوب کشور، اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه گیلان طی یک برنامه ریزی مدون هرساله با استقرار سنگر مجازی خدماتی را در حوزه جنگ نرم و فضای مجازی به زایرین راهیان نور گیلان و کشور ارایه می کند.

وی از راه اندازی عکاسخانه سنگر مجازی بسیج رسانه خبر داد و گفت: این عکاسخانه تصاویر زایرن در یادمان ها و عکس های یادگاری زایران راثبت می کند.

به گفته این مسئول از ابتدای فعالیت عکاسخانه سنگر مجازی بسیج رسانه تاکنون یک هزار گیلانی تصاویر خود را در این عکاسخانه به ثبت رسانده اند.

وی با بیان اینکه این بخش از سنگر مجازی با استقبال پرشور زایرین گیلانی همراه بوده است ادامه داد: تصاویر گرفته شده از طریق کارت حافظه تلفن همراه در اختیار زایرین قرار می گیرد.

جهاندیده عرضه نرم افزارهای تلفن همراه، بسته های مجازی در قالب مداحی روایتگری فیلم و تصویر از دیگر بخشهای فعالیت سنگر مجازی گیلان در راهیان امسال عنوان کرد.

ارسال نظرات