معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در گفتگو با بسیج:
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: سبک و شیوه زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) و اهل بیت(ع) باید در مدارس و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای دانش آموزان و دانشجویان تبیین شود.
کد خبر: ۸۵۰۶۵۷۷
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۲

حجت‌الاسلام سید حسین گلمیرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: جامعه اسلامی بیش از گذشته نیازمند فرهنگ فاطمی و اهل بیت(ع) است.

وی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی کامل برای بشریت است، افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) از نظر ویژگی ها شخصیتی، کرامت، بزرگواری برترین انسان روی زمین است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه خداوند در قرآن مجید حضرت فاطمه زهرا (س) را خیر کثیر معرفی کرده است، اضافه کرد: نقش حضرت فاطمه زهرا(س) را به‌عنوان یک مادر،معلم، مفسر قرآن و شخصیت سیاسی نمونه نباید نادیده بگیریم.

حجت الاسلام گلمیرزاده با اشاره به اینکه ما فقط به ذکر مصیبت های اهل بیت(ع) پرداخته و از سایر ابعاد ایشان غافل بوده ایم، تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) آن قدر در برابر دین اسلام احساس تکلیف می کرد که حتی در دوران جنگ های پیامبر (ص) در نزد ایشان بود.

وی جامعه اسلامی را نیازمند فرهنگ فاطمی و اهل بیت(ع) دانست و گفت: مشکلات و ناهنجاری های پیش آمده در جامعه نتیجه دوری از فرهنگ اسلامی است و اگر در جامعه شاهد برخی ناهنجاری ها هستیم برای ریشه کن کردن آن باید سبک زندگی اهل بیت(ع) را الگوی خود قرار دهیم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نقش بانوان را در تربیت فرزندان در محیط خانواده مهم دانست و افزود: با بازخوانی گفتار نورانی حضرت فاطمه زهرا(س) درباره نقش بانوان در خانواده می توانیم به بسیاری از مشکلات ریشه ای غلبه کنیم.

حجت الاسلام گلمیرزاده تصریح کرد: سبک و شیوه زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) و اهل بیت(ع) باید در مدارس و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای دانش آموزان و دانشجویان تبیین شود.

وی در پایان دخت نبی مکرم اسلام (ص) را شهیده راه ولایت خواند و اظهار کرد: ولایت فقیه در مدیریت جامعه اسلامی می تواند جامعه را به سمت عزت و روشنگری سوق دهد.

ارسال نظرات