خبرهای داغ:
معاون زائرین و خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: بارندگی شدید در خوزستان سبب عدم حضور زائران سرزمین نور نشد.
کد خبر: ۸۵۰۶۵۸۸
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، احمد رحیمی‌زاده در جمع خبرنگاران مستقر در معراج شهدای اهواز اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته میان نهادهای گوناگون مرتبط با حماسه بزرگ راهیان نور زائران با سازماندهی بهتری نسبت به سال گذشته به یادمان‌های دفاع مقدس جنوب اعزام شدند.

وی عنوان کرد: حضور پرشور هموطنان نشان می‌دهد همه مردم سفر به مناطق عملیاتی در قالب کاروان‌های راهیان نور را در سبد و برنامه مسافرتی خود قرار داده‌اند و از شب گذشته و امروز یادمان‌های استان مملو از حضور زائران راهیان نور از سراسر کشور است.

معاون زائرین و خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: بارندگی شدید در چند روز گذشته در استان خوزستان باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای بازدید زائرین راهیان نور شد ولی این موضوع مانع حضور مردم در یادمان‌های دفاع مقدس نشد.

وی بیان کرد: وجود ظرفیت عظیم اسکان شبانه زائرین، فعالیت آشپزخانه‌های پذیرایی از راهیان نور، سامانه راهبری امدادیاور برای امدادرسانی در شرایط اضطرار به راهیان نور با استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و سازمان‌های امداد و نجات، هدایت، مشاوره و اطلاع رسانی به راهیان نور در قالب طرح هما و ده‌ها طرح و فعالیت دبگر بخشی از فعالیت‌های ستاد مرکزی راهیان نور برای میزبانی از مهمانان شهداست.

رحیمی‌زاده عنوان کرد: هفت کمپ اقامتی با خدمات مناسب برای خانواده‌هایی که با خودروی شخصی از یادمان‌ها بازدید دارند تهیه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها