خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۵۰۶۶۳۵
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
محمود سلطانی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به حال و هوای معنوی زیارتگاه شلمچه گفت: برنامه های متعددی برای شناساندن مناطق جنگی به مردم داریم، با جلسه ای که با ستاد مرکزی راهیان نور داشتیم قرار شد در زمینه شناساندن این مناطق به این ستاد کمک کنیم.

وی با بیان اینکه گردشگری دفاع مقدس جزو برنامه های دولت تدبیر و امید است افزود: با حمایت از گردشگری دفاع مقدس قصد داریم بیش از بیش مناطق عملیاتی جنوب و غرب را به مردم بشناسانیم.

معاون رییس جمهور با تاکید بر پر افتخار امیز بودن دفاع مقدس اظهار کرد: در بحث دفاع مقدس هرکاری انجام دهیم کافی نیست چون در مدت جنگ تحمیلی 1متر خاک کشور را از دست ندادیم و برگ زرین دیگری در تاریخ کشور رقم خورد.

سلطانی فر ادامه داد: روزانه 250 هزار نفر از زیارتگاه شلمچه در ایام عید بازدید می کنند، این آمارنشان از اهمیت دفاع مقدس در بین مردم دارد.

رییس سازمان گردشگری با اشاره به میزان توریست در کشور اضافه کرد: میزان ورود توریست ها به کشور نشان از امنیت پایدار کشور دارد.

وی در خاتمه از تبدیل ایران به قطب گردشگری حلال خبر داد و افزود: با تبدیل ایران به قطب گردشگری حلال می توان مردم کشورهای مسلمان را جذب کشور عزیزمان کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها