رئیس شورای اداری چاروسا خبر داد:

نجات جان مرد گرفتار در سیل پس از 10 ساعت

غلامی افزود: این مرد از ساعت 19 روز دوم فروردین‌ماه تا امروز به مدت 10 ساعت با طغیان رودخانه روبه‌رو شده و گرفتار سیل می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۶۶۶۴
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴
رئیس شورای اداری چاروسا از نجات یافتن مرد گرفتار در سیل در روستای لاش چاروسا بعد از 10 ساعت خبر داد.

سیدرضا غلامی در جمع خبرنگاران گفت: بارش‌ها در چاروسا سبب طغیان رودخانه‌ها و بروز سیل شده و مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است.

وی اضافه کرد: این بارش‌ها سبب شد که مرد 55 ساله‌ای به نام کامرانی که قصد بازگشت از شهر قلعه‌رئیسی به منزلش در روستای لاش را داشت در طول مسیر به علت بارش سنگین باران روی تخته سنگی در وسط رودخانه گرفتار شود و توان عبور از آب را نداشته باشد.

غلامی افزود: این مرد از ساعت 19 روز دوم فروردین‌ماه تا امروز به مدت 10 ساعت با طغیان رودخانه روبه‌رو شده و گرفتار سیل می‌شود.

بخشدار چاروسا با بیان اینکه از ساعات اولیه گروه امداد نجات هلال‌احمر شهرستان کهگیلویه در محل مستقر شدند، ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی مردم و گروه امداد نجات بعد از 10 ساعت این مرد با سلامتی کامل به آغوش خانواده بازگشت.

وی با تقدیر از گروه هلال‌احمر شهرستان کهگیلویه از مردمی که در حریم رودخانه‌ها تردد دارند، خواست: تذکرات هواشناسی را جدی بگیرند.

این مسئول با تسلیت ایام فاطمیه تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگوی عملی برای مردان و زنان جامعه است.

رئیس شورای اداری چاروسا خاطرنشان کرد: مراسم و جشن‌های نوروزی نباید ایام شهادت حضرت فاطمه (س) را تحت‌الشعاع قرار دهد بلکه جشن‌ها و شادی‌های مردمی باید به گونه‌ای باشد که حریم و حرمت این ایام محفوظ نگه داشته شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار