خبرهای داغ:
مدیر گروه تبلیغی و جهادی فداییان ولایت خبرداد:

فعالیت جهادی طلاب و فضلای حوزه در مناطق محروم در تعطیلات نوروز

مدیر گروه تبلیغی و جهادی فداییان ولایت گفت: طلاب و فضلای حوزوی به منظور رفع محرومیت های مردمی به خصوص محرومیت های مادی و فرهنگی اقدام به برگزاری فعالیت های جهادی و عمرانی در برخی از روستاها کرده اند.
کد خبر: ۸۵۰۶۷۲۳
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام محمدرضا فراهانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: گروه جهادی فداییان ولایت، متشکل از طلاب حوزه علمیه قم در ایام تعطیلات نوروزی نیز اعزام هایی را به سراسر کشور داشته است.

وی افزود: این گروه متشکل از طلاب و فضلای حوزوی به منظور رفع محرومیت های مردمی به خصوص محرومیت های مادی و فرهنگی اقدام به برگزاری فعالیت های جهادی و عمرانی در برخی از روستاها می کند.

مدیر گروه تبلیغی و جهادی فداییان ولایت اظهارکرد: یکی از مناطق اعزامی این گروه جهادی در نوروز سال جدید، حضور در شهرستان کوه دشت و روستای حسین آباد این شهر است.

وی گفت:برنامه عمرانی این گروه در روستای حسین آباد شهرستان کوه دشت، ساخت مسجد و حسینیه و فعالیت عمرانی در بخش فرهنگی این روستاست.

حجت الاسلام فراهانی بیان کرد: این گروه به دلیل خیرین مسجدساز و مردم شریف می رساند جمعی جهادی قصد دارند جهت پیگیری امور عمرانی مسجد فاطمه زهرا سلام الله علیها روستای حسین آباد کوهدشت، ایام نوروز و ایام فاطمیه به این منطقه سفر کرده و اقدام به پیگیری بنای مسجد نمایند و به همین دلیل و بدین وسیله از خیرین این منطقه و سراسر کشور برای اهدای نذورات و کمک های نقدی دعوت به عمل می آید.

علاقه مندان برای ارتباط با این گروه می توانند به آدرس اینترنتی به نشانیhttp://www.f-e.irمراجعه کنند.



منبع: خبرگزاری حوزه

ارسال نظرات