خبرهای داغ:
در گفت و گو با بسیج بیان شد:

جوانان دیروز مردان غیوری بودند که پای باورهایشان ایستادگی کردند

راهیان نور می تواند درس های بزرگی همچون استقامت، ایثار و شجاعت را به جوانان آموزش دهد چرا که جوانان دیروز مردان غیوری بودند که پای باورهایشان ایستادگی کردند.
کد خبر: ۸۵۰۶۷۴۸
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

به گزارش ستادخبری و اطلاع رسانی سپاه استان قزوین مستقر دراهواز، راهیان نور حرکتی است ارزشی برای تامین دستاوردهای دفاع مقدس به این منظور که میتواند این جبهه فرهنگی تمامی رنج ها و مشقت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس در عملیات های مختلف به تصویر بکشد از این رو در سال جاری با تاکید رهبر انقلاب اسلامی 20 اسفند به عنوان روز راهیان نور نامیده شد در همین راستا وارد خیل عظیم این جمعیت بزرگ معنوی شدیم تا این جبهه فرهنگی را در معنا تعریف کنند.

نوجوانی 15 ساله که درمیان کاروان‌های راهیان نور حضور داشت در گفت و گو با خبرنگار بسیج، گفت: برای اولین بار است که به همراه خانواده خود به سرزمین جنوب آمده‌ام تا از نزدیک با شهدای انقلاب روبرو شوم وتجدید پیمان کنم که تا آخرین نفس راه شما را ادامه خواهیم داد.

بانوی میانسالی که می‌گفت برای سومین بار متوالی که در اردوهای راهیان نور شرکت می‌کنم، اظهار داشت: در این سرزمین تحولی در درون انسان رخ می دهد که می تواند از منیت خویش بیرون آمده و خدای خویش را بهتر بشناسد و این موضوع سبب نزدیکی به معبود می شود و به همین دلیل الان سه سال است که ایام نوروز را در کنار شهدا هستم.

جوانی با اشاره به اینکه شش متوالی است که پا به این سرزمین می گذارد ادامه داد: حتی جوانانی که در ظاهر در ایمان ضعیف دیده می شوند در اینجا زمانی که مناطق عملیاتی را مشاهده می کنند بی اختیار و به دور از هر گونه ریا به یاد رشادت‌ها و دلاور مردی‌های رزمندگان گریه می کنند و این خاصیت این مناطق است.

وی یاد آور می شود: راهیان نور می تواند درس های بزرگی همچون استقامت، ایثار و شجاعت را به جوانان آموزش دهد چرا که جوانان دیروز مردان غیوری بودند که پای باورهایشان ایستادگی کردند.

خادم شهدا همچون شهدا زندگی می کند

دانشجویی بیان می کند: در خصوص جنگ فیلم ها و برنامه‌های بسیاری ساخته شده و می شود و همین سبب پیش زمینه تصورات بزرگی در ذهن جوانان شده است از سوی دیگر تا انسان از نزدیک به دور از فیلم ها و مستندات خودش شهدا را از نزدیک لمس کند چیز دیگری است.

بسیجی اضافه می کند: اینجا یک زیاتگاهی همچون سایر زیارتگاه هاست که آنقدر قدرت دارد که می تواند آرزوهایت را بر آورده کند غیر ممکن است بیایی و به حاجت قلبی خود دست پبدا نکنی.

وی گفت: انسان اینجا دلش را به دل خداوند گره می زند به طوری که می توانی کنار شهدا به دور از روزمره های همیشگی بی دغدغه سال تحویلت را جشن بگیرید.

خادم شهدا اذعان می کند: خادم شهدا بودن به معنای این است که همچون شهدا زندگی می کنی و همیشه این باور را داری که زندگی ات به واسطه آنان پر از امید ها و مهربانی هاست به دلیل اینکه زمانی که خادم شهدا هستی می توانی دیگران را دوست داشته و برای آنان در راه خدا و برای او تلاش کنی.

 

 

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار