خبرهای داغ:
سرهنگ رضا رنجبر یکی ازمحوری‌ترین فعالیت‌های فرهنگی گروه های جهادی کهگیلویه و بویراحمد را مبارزه با دجال‌ واره و تبیین مضرات این رسانه مهاجم برای اهالی روستاهای محروم خواند.
کد خبر: ۸۵۰۶۷۵۴
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاري اردوهاي جهادي در این استان خبر داد و گفت : همزمان با ايام تعطيلات نوروزي تعداد 500 جهادگر در قالب 18 گروه دانشجویی ، طلاب ، مساجد ، محلات و جهادی به مناطق محروم استان اعزام شدند.

وی به كارگيري ظرفيت نيروهاي جهادي ، رسيدگي به مناطق محروم ، غني سازي اوقات فراغت ، تحقق سياستهاي اقتصادي مقاومتي را مي توان از جمله اهداف برگزاري اردوهای جهادی در این استان دانست.

سرهنگ رضا رنجبر یکی ازمحوری‌ترین فعالیت‌های فرهنگی این گروه های جهادی را مبارزه با دجال‌واره و تبیین مضرات این رسانه مهاجم برای اهالی روستاهای محروم خواند و افزود: دانش‌افزایی در راستای توجه بیشتر به مشاغل خانگی و زودبازده برای ارتقای سطح مادی خانواده‌ها از دیگر برنامه‌های اجرایی برای تحقق رسالت های مهم اقتصادی توسط جهادگران می‌باشد.

وي در خصوص عرصه هاي فعاليت گروه هاي جهادي گفت : نيروهاي جهادگر در عرصه هاي عمراني، فرهنگي، اقتصاد مقاومتي، بهداشت و درمان، خدمات رساني، آموزش و كشاورزي، دامپزشکی و مشاوره خانواده فعاليت خواهند كرد.

 رنجبر با بیان اینکه خواهران در این اردو به فعالیت‌های علمی، آموزشی، فرهنگی و فعالیت های مرتبط با اقتصاد مقاومتی خواهند پرداخت، گفت: گروه‌های خواهر در این مناطق به آموزش صنایع دستی، کلاس برای کودکان و کارهایی که موجب توانمندسازی زنان روستا‌ها می‌شود خواهند پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها