خبرهای داغ:
روحانی کاروان‌های راهیان نور:

روزی هر فرد در راهیان نور به اندازه ظرفیت او است

روحانی کاروان‌های راهیان نوربیان کرد: شهدا در جبهه فرهنگی راهیان نور سفره ای پهن کرده‌اند که روزی هر فرد به اندازه ظرفیت او است.
کد خبر: ۸۵۰۶۷۵۶
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

 

حجت السلام مهدی محمدی روحانی کاروان راهیان نور در گفتگو با خبرنگارستادخبری و اطلاع رسانی سپاه استان قزوین مستقر در اهواز،اظهار کرد: در طلائیه دو عملیات خیبر و بدر رخ داد که عملیات خیبر شهدایی همچون باکری ها و همت ها را داشت که این افراد کسانی بودن که جان خود را فدای اسلام کردند.

وی افزود: شهدا هم همچون سایرین تعلق خاطر و دلبستگی به این دنیا داشتند ولی از آنچه دوست داشتد گذشتند تا وطن را از تسخیر دشمنان نجات دهند.

روحانی کاروان تصریح کرد: شهدا به اندازه‌ای مهم هستند که پیامبراسلام(ص) درهرمنطقه‌ای که رزمندگان اسلام را مشاهده می‌کرند مورد احترام قرار می‌دادند.

محمدی ادامه داد: شهدا در جبهه فرهنگی راهیان نور سفره ای پهن کرده‌اند که هرکس به اندازه ظرفیت خود از آن سود می جوید.

این روحانی بیان کرد: اکنون نبردها متفاوت شده است چرا که اکنون در سنگر فرهنگی باید تلاش شود تا با ماهواره وشبکه های اجتماعی مبارزه شود ودرهمین راستا است که می توان دشمن را از کشورخویش دور کرد.

وی ادامه داد: همیشه زبان حال ما این است که اگرما زمان امام حسین(ع) بودیم بادشمنان او می جنگیدیم در حالی که امروزه در عرصه ای هستیم که باید در سنگرهای اجتماعی سیاسی فرهنگی قرار بگیریم.

وی متذکرشد: شایسته است همه چیز راباچشم دل مشاهده کنیم به دلیل این که وقتی دل می‌شکند انسان متفاوت می‌شود وبه درون خویش میرسد در این راستا ضروری است جوانان اخلاق نیک را به عنوان سوغات به دیار خویش ببرند.

 

 

4001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها