استاندار گیلان از ورود 34 ميليون مسافربه استان گيلان در سال گذشته خبر داد و گفت: تا سوم فروردین یک میلیون 800 هزار گردشگر به گیلان سفر کردند.
کد خبر: ۸۵۰۶۷۸۲
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری بسیج از گیلان، استاندار گيلان با حضور در محل ستاد اجرايي هماهنگي خدمات سفر استان از واحدهاي مختلف اين ستاد بازديد و از زحمات اين تلاشگران قدرداني كرد .

دكتر محمد علي نجفي پس از بازديد در نشست با اعضاي ستاد اجرايي هماهنگي خدمات سفر شرايط استان را از لحاظ  همدلي ، همراهي و هم زباني بسيار خوب دانست و افزود: در سالي كه بنا به فرمايش رهبر معظم انقلاب به سال دولت و ملت، همدلي و همزباني مزين گرديده بايد با اين رويكرد در جهت توسعه و تعالي استان تلاش كنيم.

وي افزود: الحمدا... در سال گذشته نيز همدلي و همراهي در استان حاكم بود و با اين رويكرد استان اداره شد و انشاء ا... در سال جديد شاهد توفيقات بيشتر در استان خواهيم بود .

دكتر نجفي فراهم كردن فضاي مناسب و ارائه خدمات جهت حضور مسافران در استان را رسالت مديران دانست و افزود: حضور مسافر موجب بهبود اشتغال و اقتصاد مردم استان را فراهم خواهد كرد كه بايد از اين فرصت بهره گيريم .

استاندار گيلان با قدرداني از حضور مستمر مديران جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به مسافران ، مردمان گيلان را مردماني مهمان نواز ، با اخلاق دانست و  اظهار کرد: بايد فضايي را فراهم كنيم تا هنگامي كه مسافران وارد استان مي شوند تمامي امكانات استان را در خدمت خود ببينند .

وي از ورود 34 ميليون مسافربه استان گيلان در سال گذشته خبر داد و افزود: بايد به استان گيلان با اين حجم مسافر و گردشگر پذير بودن آن توجه ويژه اي كرد و نبايد سرانه آن را  همانندديگر استانهايي كه گردشگر ندارند ديده شود .

نماينده عالي دولت در گيلان تصریح کرد: بايد فضاي استان به گونه اي شود تا با رشد امكانات اقامتي موجبات پويايي اقتصاد و اشتغال استان مهيا گردد .

وي از رشد 4 درصدي اقامت مسافران در استان خبر داد و افزود: با توجه به شرايط جوي و بارندگي ها شاهد اين ميزان مسافر هستيم كه قطعاً در روزهاي آينده شاهد حجم بيشتري از مسافران به استان هستيم .

وي 4 خطه كردن حد فاصل رودبار به منجيل، اجراي تقاطع هم سطح پونل و افتتاح  900 متر از باقي مانده آزد راه قزوين – رشت را در كاهش حجم ترافيك موثر دانست.

ارسال نظرات