خبرهای داغ:
سرپرست گروه جهادی روستای محرزی‌ عنوان کرد: همچنان کف بسیاری ازمنازل روستاییان گلی است که سعی داریم تا حد امکان آن‌ها را موزائیک کنیم.
کد خبر: ۸۵۰۶۷۹۸
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

به گزارش ستاد خبری اطلاع رسانی اردوهای جهادی از قزوین مستقر در اهواز، حجت الاسلام سید مسعود موسوی سرپرست تیم جهادی روستای محرزی از توابع شهر خرمشهر مهمترین فعالیت های این گروه جهادی را فعالیت های عمرانی و فرهنگی عنوان و گفت: با حضور 33 تن از دانش آموزان و طلاب از تاریخ 26 اسفند در منطقه مستقر شده ایم و تا 5 فروردین ماه در منطقه حضور داریم.

وی خاطر نشان کرد: از آن جا که روستای محرزی از لحاظ وضعیت جغرافیایی به شکل نهربندی می‌باشد فعالیت‌های جهادی خود را نهر به نهر جلو می بریم به طوری که تا امشب ( 3 فروردین) فعالیت هایمان در 6 نهر خاتمه یافته است و ان شاء الله تا پایان روز 5 فروردین کلیه پروژه های دردست اقدام را به اتمام می رسانیم.

موسوی مهمترین فعالیت های عمرانی این تیم جهادی را بازسازی 3 منزل در روستای محرزی عنوان و ادامه داد: همچنان کف بسیاری ازمنازل روستاییان گلی است که سعی داریم تا حد امکان آن‌ها را موزائیک کنیم و به علاوه دستشویی، حمام و سقف تعدادی از منازل را نیز به طور کامل بازسازی نموده ایم.

سرپرست گروه جهادی روستای محرزی‌عمده فعالیت های فرهنگی صورت گرفته را برگزاری جلسات با هیأت های مذهبی محله ها، بازدید از حسینیه ها و خدمت رسانی به آن ها عنوان کرد،وبیان داشت: پس از اتمام هرکدام از پروژه های عمرانی به کودکان محل هدایایی را اهدا نموده و به علاوه با تمامی خانواده های شهدا دیدار داشته ایم.

وی در خاتمه متذکر شد: وضعیت منطقه هم از لحاظ فرهنگی و هم از لحاظ اقتصادی بسیار نامناسب است و جای کار فراوانی وجود دارد و در برخی منازل حتی سرویس بهداشتی، حمام و آب آشامیدنی نیز وجود ندارد و ما نیز با توان محدود خود و در بازه زمانی کوتاه مدت نمی توانیم تغییر زیادی در زندگی و معیشت مردم ایجاد نماییم.

 

 

1009/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها