خبرهای داغ:
مسئول کمیته راویان ستادکنگره شهدای استان قزوین
مسئول کمیته راویان ستادکنگره شهدای استان قزوین گفت: اثرات راهیان نور را در فضای مجازی و رسانه ها انعکاس دهیم.
کد خبر: ۸۵۰۶۸۰۵
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
محمداندیشگر مسئول کمیته راویان ستادکنگره شهدای استان قزوین در مصاحبه با خبرنگارستاد خبری و اطلاع رسانی سپاه استان قزوین مستقر در اهوازبیان کرد: راهیان نور دو هدف رانشان می دهدیکی راه کربلا و دومی هدف رزمندگان دفاع مقدس که نشات گرفته از کربلا است.

اندیشگریادآور شد: دشمنان اسلام می دانند که این حرکت راهیان نور یک حرکت روشنگری و فرهنگی است و پیوند دهنده بین نسل گذشته (شهدا) و نسل حال می باشد.

وی تصریح کرد: اگر جوانان ما با نسل گذشته آشنا شوند بنابراین هویت خود را پیدا خواهند نمود.

مسئول کمیته راویان ستادکنگره شهدای استان قزوین گفت: دشمن در تلاش نابودی این هویت می باشد بنابراین نمی خواهد این حرکت ادامه یابد و با هرترفند و نقشه ای تلاش دارد جلوی این حرکت را بگیرد.

وی در خصوص نام گذاری سال اشاره داشت و گفت: حضرت آقا هر ساله کشور را به نامی مزین می نمایند که امسال با وجود مذاکرات هسته ای نام سال را ملت ودولت هم دلی و همزبانی مزین کردند تا با هم دلی و هم زبانی از این مقطع حساس به راحتی عبور نماییم.

اندیشگر بیان داشت: حرکت راهیان نور یکی از شاخص ترین کارها می باشدکه باید در فضای مجازی هم بتوانیم به نحوی شایسته و درست آن را ترویج نماییم.

وی گفت: ما باید بتوانیم برای زائرینی که در مناطق عملیاتی حضور پیدا می کنند حماسه فرهنگی مد نظر امام خامنه ای(مدظلله العالی) را پیاده سازی کنیم که در این راه می توانیم از روحانیون برجسته و از سخنرانان و راویان برتر جهت پیوند دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جدید استفاده کنیم.

مسئول کمیته راویان ستادکنگره شهدای استان قزوین با گفتن این مطلب که جوانان ادامه دهنده راه شهدا هستند گفت: راه شما از راه شهدا جدا نیست و تمام ادعاهای دشمنان علیه این نظام بی پایه و بی اساس است .

اندیشگر تصریح کرد: جوان های ما مانند جوان های نسل دفاع مقدس باید مطیع رهبر و ولایت باشند و چرا که با پیروی از این راه به قطع به سر منزل مقصود خواهیم رسید.

وی به بی تاثیری تحریم ها اشاره کرد و گفت: تحریم ها یک واقعه انکار ناپذیر می باشد اثر دارد اما اگرما اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم هیچ تاثیری روی ما نخواهد گذاشت.

 

1007/پ30/ب

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها