خبرهای داغ:
این ششمین سال است که دراستان قزوین پزشکان جهادگر بسیجی به مناطق محروم اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۵۰۶۸۱۹
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سید محمد رضا بحرانی مسئول روابط عمومی ناحیه بسیج داشجویی استان قزوین عنوان کرد: این طرح ازسال 88 دراستان قزوین کلید خورده و این ششمین سال است که در استان قزوین پزشکان جهادگر رابرای محرومیت زدایی به مناطق دوردست و صعب العبور اعزام می کنیم تا خدماتی مانند ویزیت رایگان دندانپزشکی، مامایی و آموزش بهداشت خانواده و محیط و اقتصاد مقاومتی رابه ساکنان آن مناطق محروم که ازخدمات شهری به دور هستند داشته باشند .

مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی استان قزوین در حاشیه اعزام دانشجویان جهادگر به مناطق محروم کشور اظهار داشت: درنخستین مرحله ازاعزام نوروزی، گروه های جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین، تعداد 100 نفر از فارغ التحصیلان دوره پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین به اردوهای جهادی روستاهای الموت غربی اعزام شدند.                                                                                                            

بحرانی افزود: این داشجویان با موضوعات فرهنگی، پزشکی و دینی به خدمت رسانی دراین مناطق می پردازند که برای نخستین باردراین اردوها از بیمارستان صحرایی و تجهیزات سیار پزشکی استفاده شده است.

وی تصریح کرد: اردوهای که با حضور دانشجویان درایام نوروز برگزار می شود نشان دهنده عزم دانشجویان بسیجی برای تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری اعلام شد،دارد.

هم اکنون تعدادی از تیم پزشکی بسیج دانشجویی درروستای سفید آب الموت غربی که دارای 500 نفر جمعیت می باشد مشغول خدمات رسانی هستند.

 

1008/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها