خبرهای داغ:
رزمنده دوران دفاع مقدس:

وجودتان را از معنویات مناطق عملیاتی بهره مند سازید

رزمنده دوران دفاع مقدس بیان کرد: زائرینی که در مناطق عملیاتی حضور پیدا می‌کنند می‌توانند قلب و وجودشان را از معنویات مناطق عملیاتی بهره مند سازند.
کد خبر: ۸۵۰۶۸۲۰
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲

به گزارش ستاد خبری و اطلاع رسانی سپاه استان قزوین مستقر دراهواز، علیرضا دولت آبادی راوی و رزمنده دفاع مقدس در جمع کاروان‌های راهیان نور سپاه ناحیه امام سجاد(ع) گفت: کاروان‌های راهیان نوربزرکترین کاروان‌های کشوراست که بین 2تا4میلیون مسافررا دروسعت بسیارکسترده به مناطق عملیاتی اعزام می‌کنند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با اردوهای راهیان نورگفت: اردوهای فرهنگی به دلیل جاذب معنوی بسیار بالایی که دارد روز به روز دربین مردم جاافتاده تر می شود و مردم نسبت به تبلیغات سویی که علیه حرکت عظیم راهیان نور صورت میگیرد، اهمیتی نمی‌دهند.

رزمنده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: مناطق عملیاتی منطقه ای است که که بدون هیچ درنگی برنامه های برنامه ریزی شده تخصصی دشمن را برهم میریزد.

دولت آبادی در ادامه بیان کرد: شهداء شاخص انقلاب و این نظام هستند و ما با الگوگیری از راه شهدا و ایثارگران می‌توانیم نواقصی را که در پیش راه داریم تکمیل کنیم.

راوی کاروان راهیان نورمطرح کرد: زائرینی که در مناطق عملیاتی حضور پیدا می‌کنند می‌توانند قلب و وجودشان را از معنویات مناطق عملیاتی بهره مند سازند.

 

4001/ت10/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها