راهیان نور/99

راهیان نور پاتک فرهنگی بسیج در جنگ نرم است

جانشین فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: راهیان نور پاتک فرهنگی بسیج در جنگ نرم است.
کد خبر: ۸۵۰۶۸۷۵
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، رجبی  با حضور در اردوهای راهیان نور اظهار کرد: سفرهای راهیان نور موجب می شود تا بخشی از اهدافی که در مقابله با تهاجم فرهنگی مطرح است تامین شود .
جانشین فرمانده سپاه ناحیه خدابنده اظهارداشت: با یادآوری دوران دفاع مقدس جوانان و نوجوانان جایگاه خویش را در نظام اسلامی بهتر بدانند و نسبت به گذشته در برابر تهاجم دشمنان انقلاب و اسلام قوی تر عمل کنند.
این مسئول با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دفاع عاشورایی حماسه های بی بدیل خلق کرده اند، گفت: رشادتها، ایثارگریها و جانفشانیهای ملت سلحشور ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس ستودنی است.
وی ادامه داد: تفکر بسیجی که تبلور صادقانه از مقام ولایت است در دوران دفاع مقدس از زیبنده ترین کارهایی بود که توسط رزمندگان اسلام در دفاع از میهن اسلامی تحقق یافت.
رجبی در ادامه با اشاره به یادمان شلمچه و عملیات هایی که در این منطقه انجام شده است، تصریح کرد:در شلمچه بود که امدادهای غیبی و توسلات به ائمه تحقق یافت.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیز دشمن از طریق فرهنگی وارد کشور شده و در خانه ها است، و جوانان با حضور در یادمان های شهدا می توانند با دشمنان مقابله کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات