همزمان با شهادت بانوی دو عالم از کتاب راز کمیل رونمایی شد

همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) از کتاب راز کمییل که محصول فرهنگی شهید ابراهیم هادی است رونمایی شد.
کد خبر: ۸۵۰۶۸۹۷
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) از کتاب راز کمییل که محصول فرهنگی شهید ابراهیم هادی است رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این مراسم علاوه بر حضور زائران، خانواده های شهداء و بسیجیان سرهنگ مهدی رمضانی نیز به ایراد سخنرانی در خصوص کانال کمیل و وضعیت آن دوره از جنگ پرداخت.

این کتاب داستان 5 روز مقاومت رزمندگان گردان کمیل را را روایت کرده و خواننده را در جریان حوادث و وقایع ان زمان قرار می دهد.

تاکنون تعداد 4000 هزار جلد از این کتاب که در نسخه دوم چاپ خود است در منطقه فکه  در میان زائران به صورت رایگان توزیع می شود.

گروه فرهنگی شهید هادی بدون وابستگی به هیچ نهاد  وارگانی در تلاش است که در راستای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و نیز معنویت قدم بردارد.

به گفته نویسنده راز کانال کمیل این کتاب پس از گذراندن بسیاری از مشکلات و موانع به مرحله چاپ رسید و شاید بتوان اذن این کار را از سمت و سوی شهدای همین کانال و شهدای شاخص آن نظیر شهید ابراهیم هادی، بنک دارو صامنی دانست.

سرهنگ مهدی رمضانی با اشاره به اهداف چاپ این کتاب گفت: در واقع یکی از اهداف اصلی که سبب شد به نوشتن این کتاب دست به کار شویم این بود که می خواستیم شهدای این کانال که مدت ها در گمنامی بوده و حرفی از آنها به میان نمی آمد اتفاقات مربوط به 5روزه مقاومت آنها و مواجه شدن با بسیاری از مشکلات در قالب کتاب برای نسل امروزی و جوانان بازگو شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار