خبرهای داغ:
شاه امیریان
با توجه به اينکه شهرستان زرين دشت شهر و زادگاه عالم بزرگ و رباني شهرستان آيت الله نسابه است و نيز احترام خاصي براي اين بزرگوار در شهرستان قائل هستم لذا با توجه به مدارک و اسناد موجود روز تولد اين عالم رباني که بصورت هجري بود را به شمسي برگردانده و روز 6 فروردين روز تولد اين عالم رباني مي باشد.
کد خبر: ۸۵۰۶۹۳۳
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان  از نامگذاري يک روز به نام روز ويژه شهرستان خبر داد.

سرگرد غضنفري گفت که اين موضوع در جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان مطرح و مورد تاييد همه رسيده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان زرين دشت بیان داشت: روز شش فروردين به عنوان روز زرين دشت انتخاب شده است و برنامه هایی در این روز برای معرفی شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش تنویر غضنفري در رابطه با دلایل انتخاب 6 فروردين به عنوان روز زرين دشت تصریح کرد:با توجه به اينکه شهرستان زرين دشت شهر و زادگاه عالم بزرگ و رباني شهرستان آيت الله نسابه است و نيز احترام خاصي براي اين بزرگوار در شهرستان قائل هستم لذا با توجه به مدارک و اسناد موجود روز تولد اين عالم رباني که بصورت هجري بود را به شمسي برگردانده و روز 6 فروردين روز تولد اين عالم رباني مي باشد و اين روز را به عنوان روز شهرستان زرين دشت نامگذاري شده است.

وی اذعان داشت: اصحاب مطبوعات، مسئولان فرهنگی شهرستان، کسانی که به صورت خودجوش کار فرهنگی می کنند، همه باید تلاش کنند تا زرين دشت را آنچه هست معرفی نمایند و دغدغه دوستان این است که اگر یک ناهنجاری در این شهر باشد برجسته شده و تیتر یک اخبار می شود اما این همه ظرفیت شهرستان زرين دشت دارد که معرفی نشده است و انتخاب یک روز برای زرين دشت ، فرصتی است که بتوانیم شهرستان زرين دشت را آن طور که هست که معرفی کنیم.

وي همچنين از نامگذاري شهرستان به نام شهرحجاب و عفاف فاطمي خبر داد و گفت با توجه به اينکه در شهرستان براي همه حجاب اولويت مي باشد و هيچ  فرد بی حجابی در این شهرستان وجود ندارد در اين شهرستان ،لذا اين شهرستان را به نام شهر حجاب و عفاف فاطمي نيز نامگذاري کرده ايم و با نصب پلاکاردهاي در ايام نوروز اين را براي مسافران نوروزي مشخص مي کنيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها