خبرهای داغ:
بسیج گزارش می دهد؛

شانزدهمین حضور نخبه علمی و ورزشی در اردوهای جهادی

مهدی گرامی نیا از جهادگران نخبه بسیجی گروه جهادی یاوران مهدی در روستای محروم پشت دشت شهرستان هامون که امسال شانزدهمین حضور خود در اردوهای جهادی را تجربه می کند.
کد خبر: ۸۵۰۶۹۴۴
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸

مهدی گرامی نیا خادم گروه جهادی یاوران مهدی در روستای محروم پشت دشت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار داشت: امسال پنجمین سالی است که عید نوروز در اردوهای جهادی حضور دارم.

وی با اشاره به مدرک کارشناسی در رشته مهندسی طراحی فضای سبز گفت: در سال 92 در مسابقات ملی مهارت از وزیر تعاون دیپلم افتخار کسب کردم و در رشته دو میدانی از برترین های استان سیستان و بلوچستان هستم.

گرامی نیا افزود: در سال 93 در شهر علی اکبر شهرستان هامون طراحی پارک با سازه های بتونی را انجام و به مرحله اجرا رساندم.

وی با اشاره به اینکه توسط یکی از دوستانم با اردوهای جهادی آشنا شدم، گفت: افتخارات فراوانی در کارنامه علمی و ورزشی خود ثبت کرده ام اما یکی از بهترین افتخاراتم را حضور در اردوهای جهادی و کمک به محرومین و نیازمندان هموطنم می دانم.

این خادم گروه جهادی بیان کرد: 16 بار در اردوهای جهادی کوتاه مدت و بلندمدت حضور داشته ام و هر بار نیز با پایان یافتن اردو حس و حال عجیبی دارم به گونه ای که دل کندن از فضای اردو برایم سخت و مشکل است.

گرامی نیا گفت: احساس آرامش و خلوت با خود و خداوند از تجربه های شیرین اردوهای جهادی است که با هیچ چیز دیگر معاوضه نمی کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار