مسئول بسیج سازندگی استان خراسان رضوی تاکید کرد
مسئول بسیج سازندگی استان خراسان رضوی تاکید کرد: اردوهای جهادی در خدمت رسانی به محرومین باید هدفمند عمل کنند.
کد خبر: ۸۵۰۶۹۹۹
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مصیب عنابستانی امروز در مراسم آغاز اردوهای جهادی استان خراسان رضوی در سال 94 اظهار کرد: رئیس ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی کشور رئیس‌جمهور،در استان استاندار و در شهرستان‌ها فرماندار بوده به همین جهت در سال جدید با همکاری صورت گرفته همدلی بیشتری انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: هدایت و کنترل اردوهای جهادی بر عهده بسیج سازندگی گذاشته‌شده است که با بازوهای پرتوان بسیج دانشجویی، بسیج طلاب دانش‌آموزی و سایر اقشار این رسالت را به انجام می‌رساند.

مسئول بسیج سازندگی استان خراسان رضوی تصریح کرد: در طی چندین نوبت جلسات ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی و هجرت سعی در هماهنگ نمودن دستگاه‌ها در حمایت این گروه‌ها تلاش کرده‌ایم.

وی با تأکید بر اهمیت در حفظ و شأن افراد شرکت‌کننده در اردوهای جهادی ، افزود: در دوره‌های جدید اردوهای جهادی در استان خراسان رضوی هر گروه اعزامی از سوی استاندار به فرماندار معرفی می‌شود تا حمایت و کمک لازم را به عمل آورد.

عنابستانی هدفمند بودن اردوهای جهادی در خدمت‌رسانی به محرومین را هدف بعدی مرکز هدایت و کنترل اردوهای جهادی عنوان کرد و ادامه داد: در روستاهای دارای محرومیت و نیاز به خدمت‌رسانی رضویه 5 گروه خدمت‌رسانی حضور خواهند داشت که در عرصه‌های آموزشی بهداشتی و عمرانی به مدت 10 روز فعالیت دارند.

وی در انتها با اشاره به همکاری ویژه بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی،عنوان داشت: ساختن کادر هم‌طراز انقلاب از میان جهادگران و نیز کمک به کارآمدی دولت اصلی‌ترین اهداف اردوهای جهادی است

ارسال نظرات
پر بیننده ها