خبرهای داغ:
دبیر ستاد راهیان نور سپاه استان قزوین بیان کرد: راهیان نور مهم ترین حرکت بزرگ که تنها حماسه دفاع مقدس را تبیین می‌کند.
کد خبر: ۸۵۰۷۰۵۰
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸

محسن کریمی دبیر ستاد راهیان نور سپاه استان قزوین، در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری واطلاع رسانی راهیان نور سپاه استان قزوین گفت: اینکه هرساله در محضر شهدا هستیم توفیقی است از طرف خداوند بواسطه شهدا که برای ما حاصل شده است و همچنین خدای منان راسپاس گذاریم که توفیق خدمت به زائران را به ما عطا کرد.

وی بیان داشت: راهیان نور فرصتی بسیار خوب است که بعداز دفاع مقدس نصیب ملت ما شد و به فرموده رهبر عزیزتر از جانمان امام خامنه ای(مدظله العالی) یک حرکت الهی و انقلابی بود.

کریمی گفت:  با توجه به این که مردم ما قدرشناس مجاهدت و ایثار شهیدانشان هستند اردوهای راهیان نور مورد استقبال آحاد ملت ما قرارگرفته و ما هم در کسوت خادمین شهدا زمینه حضور مردم عزیز را در سرزمین نور به مدد الطاف الهی فراهم خواهیم کرد.

وی بیان کرد: امیدواریم به حق شهدا و فاطمه زهرا(س) افتخار خادمی شهدا تا ابد نصیب ما شود تا از این مسیر جدا نشویم.

این خادم شهدا بیان داشت: امسال که مصادف شده با شهادت بی بی دو عالم  صدیقه طاهره (س) مردم ما به دلیل تناسب این فضا با بوی چادر خاکی مادرمان حضرت زهرا و غربت بی نشان شبهای بقیع رنگ و بوی خاصی گرفته و زائرین به جهت همین تناسب و معنویت حاکم براین فضا خواستار حضور در دشت خوزستان شده اند.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه استان قزوین ادامه داد: هیچ کس نیست که نداندهنوز پاره‌های جگراین امت در گوشه گوشه این خاک آرمیده انده و به فرموده امام خمینی (ره)  شهدای گمنام مونس وهمدمی جز نسیم صحرا ومادرشان حضرت زهرا (س) ندارند.

کریمی عنوان کرد: راهیان نور مهم ترین حرکت بزرگ فرهنگی درسالیان اخیراست که تنها حماسه  دفاع مقدس را تبیین می‌کند بلکه الگو و اسوه‌های صبر و مجاهدت و مبارزه و آرمان خواه را به جهانیان معرفی می کند.

وی گفت: جریان استکبار جهانی شامل صهیونیستها و تکفیریها منافق و دولتهای غربی تمام تلاش خود را برای وارونه جلوه دادن  حقیقت به کار بسته اند مردم  ما هراز چند گاهی به سرزمین لاله‌ها سفر می کنند  روحیه حقیقت  پرستی خود باوری و جهاد  برایشان زنده می شوند بدین ترتیب راهیان نور خاری در چشم دشمنان و وسیله ای برای تقرب به اولیا الله است.

1007/ت30/ب

 

1007/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها