خبرهای داغ:
صبح امروز در سومین دوره

450 نفر به مناطق عملیاتی جنوب از سپاه امام سجاد (ع) قزوین اعزام شدند

صبح امروز در سومین دوره 450نفر از مردم و بسیجیان به همراه خانواده از سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۰۷۰۸۹
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
سرهنگ محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با  خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین اظهار داشت: صبح امروز در سومین دوره از اعزام راهیان نور جنوب 450 نفر از خانواده های بسیجیان شهر اقبالیه، کوهین، محمودآباد، طارم و الموت  توسط سپاه ناحیه امام سجاد (ع) به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

وی در ادامه خاطر نشان کرد: شرایط لازم برای اسکان زائران در اهواز فراهم و برنامه های فرهنگی نیز در محل زیارتگاه ها و محل اسکان زائران پیش بینی شده است.

والدی یادآور شد: زائرین در طول مدت حضور خود که به مدت 4 روز می باشد در سرزمین های نور از برخی از مناطق عملیاتی از جمله شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه، اروندکنار، معراج شهداء و سایر مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد .

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین راهیان نور را بهترین راه برای مقابله با تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم دشمنان دانست و گفت: امید است که با اقدامات فرهنگی بسیار خوبی در طول سفر کاروان های راهیان نور پیش بینی شده در افزایش بار معنوی زائران موثر باشد و زائرین از این حرکت فرهنگی بهره کافی را ببرند.

 

1004/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها