خبرهای داغ:

بیانیه

بیانیه اساتید بسیجی دانشگاه های استان قزوین
کد خبر: ۸۵۰۷۰۹۲
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسج از قزوین بیانیه اساتید بسیجی دانشگاه های استان قزوین در پی حملات ددمنشانه آل سعود به مردم مظلوم یمن بیانیه ای به شرح زیر صادر کرده است.

متن بیانیه:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وعد الله الذین امنوا منکم و عملوا الصالحات لیستخلفنهم فی الارض کما استخلف الذین من قبلهم»

آرمان های بلند انقلاب اسلامی در جهان و امروز در منطقه گام های استوار و پیروز خود را برای رسیدن به ثبات و پیروزی های بزرگتر، مستحکم تر از گذشته در حال سپری کردن است. این فتوحات بسیار بزرگ، حقیقتا خواب را از چشم مستکبرین عالم و مزدوران و وابستگان آن ها در منطقه ربوده است به نحوی که دیوانه وار به هر ابزاری برای باقی ماندن خود و تجدید حیاتی هرچند مختصر و کوتاه دست می یازند.

کودک کشی در غزه، بمباران کاروان های عروسی در پاکستان و افغانستان، بنیانگذاری تروریسم و داعش و حمایت مستمر از آن، بر هم زدن امنیت و آرامش مردم در عراق و سوریه، مصادره انقلاب مصر و لیبی به نفع خود و امروز دخالت آشکار و تهاجم نظامی به یمن که به منظور ایجاد شکاف و تفرقه میان مردم آن و تجزیه این کشور و جلوگیری از برقراری نظام مردم سالار دینی در این کشور انجام می گیرد، از جمله اقدامات غیر انسانی غرب و امریکای جنایتکار است که با حمایت دلارهای نفتی حامیان منطقه ای آنان به منصه ظهور می رسد.

 گرچه این اقدامات در ابزار رسانه استکباری و تحت سلطه صهیونیسم آنان دروغ و فریبِ دفاع از دموکراسی، حقوق بشر، مبارزه با تروریسم و نظم نوین جهانی را سر می دهد اما واقع امر چیزی جز صدای فروپاشی بنیان های منحط تمدن غربی نیست و الّا کدام عاقل اندیشمند است که در دنیای امروز رژیم عقب مانده و موروثی آل سعود را که هیچ نشانی از عقلانیت، و حقوق اولیه و مشارکت مردمی در آن یافت نمی شود حامل و حامی دموکراسی و حقوق مردمی و آزادی بداند؟

اساتید بسیجی دانشگاه های استان قزوین دخالت قدرت های خارجی و تهاجم نظامی آل سعود به مردم بی دفاع و غیر نظامی یمن را شدیدا محکوم کرده و حمایت خود را از انقلاب دینی ضد استبدادی و ضد استعماری مردم مسلمان یمن اعلام می دارد.برادران یمنی نیز بدانندکه راه پیروزی، فقط مقاومت با محوریت دین و علمای دینی است و اگر در مسیر خود ثابت قدم و صبور باشند، نصرت الهی نزدیک و حتمی خواهد بود انشاءالله.

                                                                                          والسلام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار