دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: بهترین نقشی که موسسات جبهه فرهنگی دارند مشارکت آنها در تولید محتوای راهیان نور است.
کد خبر: ۸۵۰۷۱۰۱
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۳

 

 


 

 


 خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار نادر  ادیبی در جمع شرکت کنندگان در نشست جبهه مردمی راهیان نور در اردوگاه فاطمه الزهرا(س) منطقه خین خرمشهر اظهار کرد: حضور موسسات فرهنگی در حوزه دفاع مقدس و حماسه‌راهیان نور نشان از دغدغه‌های این مجموعه‌ها در بحث فرهنگ است.

 

 وی به ظرفیت بالای این موسسات در موارد مختلف فرهنگی اشاره و عنوان کرد: جبهه فرهنگی می‌تواند به محتوای راهیان نور کمک کند و هر کسی که در راهیان نور قدم می‌گذارد می‌تواند مواهب این عشق و علاقه‌مندی به حوزه دفاع مقدس و راهیان نور را در خود ایجاد کند.

 

 ادیبی افزود: شبکه‌های خادمین یکی از مجموعه‌های مردمی و تشکیل یافته حوزه راهیان نور است.

 

 دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به اینکه این حماسه باید جریان ساز باشد گفت: موسسات فرهنگی باید یک هم‌افزایی و شبکه‌سازی در خود داشته باشند تا این حرکت عظیم فرهنگی را به سراسر کشور و جهان مخابره کنند.

 

 وی در پایان یادآور شد: ستاد مرکزی راهیان نور کشور آمادگی خود را جهت استفاده از ظرفیت بالای فعالان فرهنگی در عرصه های مختلف به خصوص محتوای فرهنگی راهیان نور اعلام می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها