سرهنگ نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به فعالیت‌های موجود در مورد گسترش سفر راهیان نور دریا گفت: راهیان نور خلیج فارس با یک سازماندهی جدید در حال شکل گیری است.
کد خبر: ۸۵۰۷۱۰۴
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۶

 

 


 


خبرگزاری بسیج مازدران، ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور افزود: برای راهیان نور دریایی یادمان‌های مشخصی در نظر گرفته شده که هر کدام برنامه‌های مربوط به خود را دارند. امسال با ساماندهی بهتر و جدیدتر آماده بازدید زائران راهیان نور در جزایر شده‌ایم. ما ابتدا باید سعی کنیم تمام حماسه‌های آن منطقه را معرفی کنیم تا مردم بیشتر بشناسند.

دبیرستاد مرکزی راهیان نور گفت: کتاب «اطلس حماسی خلیج فارس» چاپ شده و به مردمی که برای زیارت این مناطق و سفر به خلیج فارس راهی استان‌های بوشهر و هرمزگان می‌شوند تحویل داده خواهد شد. همچنین «نقشه عملیاتی مناطق عملیاتی خلیج فارس» در استان هرمزگان و بوشهر هم چاپ شده و در اختیار زائران قرار خواهد گرفت. همه اینها در حوزه شناسنامه دار کردن یادمان و ایجاد شناخت بیشتر مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و حماسه‌های خلیج فارس در مردم موثر خواهد بود و از این جهت با شناخت بیشتر، اقبال به سمت مناطق راهیان نور دریا هم بیشتر خواهد بود.

 

وی در پایان تصریح کرد: طبق برنامه ریزی برادرانمان در سپاه و ارتش قسمتی از حجم زائران راهیان نور دریا به مسافرینی اختصاص داده شده که به مناطق خلیج فارس سفر می‌کنند و همچنین کاروان های ویژه دانشجویی و دانش آموزی هم برای اولین بار در طی روزهای گذشته حضور پیدا کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها