سروان رمضان رنجبر، دبیر ستاد راهیان نور سپاه ناحیه آمل با اشاره به نقش سازنده اردوهای راهیان نور، اظهارداشت: این گونه برنامه ها سبب بیمه شدن افراد و جامعه می شود.
کد خبر: ۸۵۰۷۱۰۷
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰

 

 


 

 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، سروان رمضان رنجبر ادامه داد:هر کاری که در مجموعه سپاه و بسیج انجام می‌شود زیبا است و از زیباترین کارهای فرهنگی بسیج، برگزاری اردوهای راهیان نور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس است.

 

 

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آمل ادامه داد: آشنا کردن جوانان با ارزش‌های دفاع مقدس از اهداف این اردوها است که این رسالت بر دوش مسؤولان راهیان نور بسیج بوده که به‌عنوان یک فتح الفتوح فرهنگی قلمداد می‌شود.

 

 

رنجبر با بیان این که مقام معظم رهبری در فرهنگ‌سازی راهیان نور پیشگام بوده‌اند، گفت: راهیان نور امروز به ‌عنوان یک فرهنگ در جامعه اسلامی مطرح و آشنایی دانش آموزان با فرهنگ دفاع مقدس از ضروریات است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: امسال هزار و 500 نفر  در قالب 26 دستگاه اتوبوس در پنج مرحله از تاریخ سیزدهم اسفند تا سوم فروردین به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند.

 

 

دبیر ستاد راهیان نور سپاه ناحیه آمل ادامه داد: تاکنون گروه هایی از فرهنگیان ، ورزشکاران و هنرمندان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

 

 

 جانشین فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به اعزام دانش آموزان به سرزمین نور، تصریح کرد: درسال93، 1305 دانش آموز که ازاین تعداد 652 نفر برادر و 657 نفر خواهر بودند در پنج مرحله اعزام شدند.

 

 

رنجبر با تاکید بر این که تعداد 351 نفر درقالب راهیان نور دانشجویی تا پایان امسال به مناطق عملیاتی اعزام می شوند، گفت: در مقطع زمانی اعزام راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس، بسته‌های فرهنگی در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.

 

 

دبیر ستاد راهیان نور سپاه ناحیه آمل با اشاره به اعزام یک دستگاه اتوبوس از بسیجیان منطقه امت آباد به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، تاکید کرد: از زمان ورود سپاه ناحیه آمل در منطقه امت آباد خوشبختانه کارهای فرهنگی خوبی صورت گرفته است که باهماهنگی بعمل آمده با سپاه کربلای مازندران برای اولین بار بسیجیان این منطقه که  بعضی هایشان حتی به خارج از شهر نرفته بودند مورداستقبال قرار گرفت.

 

 

 رنجبر ادامه داد: این حرکت یک فعالیت اثر بخش فرهنگی بود که شاید می توان به عنوان یک انفجار فرهنگی در منطقه امت آباد تلقی کرد.

 

 

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آمل یادآورشد: این کاروان علاوه بر زیارت مرقد مطهر امام و جمکران، از مناطق عملیاتی طلاییه، شلمچه، اروندکنار، دهلاویه، پاسگاه زید و فکه تا 15فرودین بازدید خواهند کرد

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها