خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم گفت: مسئولین لازم است با الگو گیری از مقام معظم رهبری بیشترین حمایت را از گروههای جهادی داشته باشند که به نفع کشور و نظام است.
کد خبر: ۸۵۰۷۱۳۲
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

حجت الاسلام احمد احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی اظهار کرد: با توجه به شعار سال گذشته در واقع اردوهای جهادی یکی از مصادیق بارز تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: عزیزان اردوهای جهادی در مناطق محروم با مدیریت و عزم جهادی و روحیه جهادی، ایثار و از خود گذشتگی با کمترین امکانات و بیشترین اراده، هم کار اقتصادی انجام می دهند و هم کار فرهنگی و با زحماتی که متحمل می شوند توانسته اند قدمهای بزرگی در راستای تحقق این خواسته مقام معظم رهبری بردارند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم، اعزام اردوهای جهادی را ادامه دهنده ی راه نیروهای جهادسازندگی دوران دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: رسیدگی به محروم ترین اقشار جامعه در دور افتاده ترین نقاط کشور و نیازمندترین اقشاری که به کمک و خدمت نیازمندند کاری بزرگ واز جهت معنوی دارای اجری عظیم است.

وی ادامه داد: این عزیزان در ایام سال بویژه در تعطیلات سال نو و در تابستان که مردم به تفریح و استراحت می پردازند با تحمل رنجها در نقاط محروم کشور به خدمت گذاری مشغولند و قدمهای بزرگی در راستای محرومیت زدایی و ارتقاء فرهنگی این مناطق برمی دارند که آثارشان را در زندگی روزمره و در گزارشات مشاهده می نماییم.

حجت الاسلام احمدی بیان نمود: با گذشت بیش از 36 سال از انقلاب همچنان ضرورت حضور گروههای جهادی در مناطق بسیار محروم احساس می شود هم از جهت محرومیت زدایی و خدمت به محرومترین اقشار جامعه و هم از جهت زنده نگداشتن این روحیه در بین نسل جوان در نسل های سوم و چهارم انقلاب.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم در پایان تصریح کرد: مسئولین لازم است با الگو گیری از مقام معظم رهبری بیشترین حمایت را از این گروهها و اقشارداشته باشند که هم به نفع کشور و نظام است و هم موجب اجرای برخی از وظایف و تعهدات دولت می باشد.


ارسال نظرات