مسئول خواهران گروه جهادی مصباح در گفتگو با بسیج:
مسئول خواهران گروه جهادی اردوهای جهادی را مصداق عمل به منویات مقام معظم رهبری دانست و گفت: اردوی جهادی اتفاقی زیباست که برای ذائقه مردم گیلان فعالیت های خالصانه بسیج را ماندگار می کند.
کد خبر: ۸۵۰۷۱۵۵
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

سپیده کاظمیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گیلان با بیان اینکه 8 خواهر در اردوی گروه جهادی مصباح مشعول به فعالیت هستند، اظهار کرد: فعالیت در عرصه آموزشی، هنری، فرهنگی از حوزه های فعالیت خواهران حاصر در گروه مذکور است.

وی اردوهای جهادی را مصداق عمل به منویات مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: اردوی جهادی اتفاقی زیباست که برای ذائقه مردم  گیلان فعالیت های خالصانه بسیج را ماندگار می کند.

وی با بیان اینکه عرصه اموزشی در سه مقطع سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می شود، افزود: در مقطع سنی کودکان کلاس های نقاشی، کاردستی، اموزشاحکام، در مقطع نوجوانان مروارید دوزی، نشست های بصیرتی در راستای ماهواره و مسایل زندگی و در مقطع سنی بزرگسالان اموزش خیاطی، مهارت های زندگی، احکام و ترببت فرزند برگزار می شود.

مسئول خواهران گروه جهادی مصباح با بیان اینکه برنامه های درون اردویی و برون اردویی برگزار می شود، گفت: برنامه های درون اردویی شامل دعا، نیایش، آموزش احکام و ... و برنامه های برون گروهی شامل محفل انس با قران، کلاس های اموزشی و نشست های بصیرتی برگزار می شود.

کاظمیان تصریح کرد: آماده سازی تبلیغات مذهبی با استفاده از نوشته های قرانی و احادیث و پخش ان بین مردم، مساجد و مدارس برای حصور نوجوانان و بزرگسالان در کلاس های جهادی از دیگر برنامه های این گروه است.

وی خاطرنشان کرد: کودکان، نوجوانان و بزرگسالان استقبال چشمگیری از کلاس های جهادی کرده اند.

ارسال نظرات