عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای گیلان در گفتگو با بسیج:

همدلی و همزبانی میان دولت و ملت سبب آگاهی بیشتر دولت از مشکلات می‌شود

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای گیلان گفت: همدلی و همزبانی میان دولت و ملت سبب آگاهی بیشتر دولت از مشکلات می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۷۱۶۷
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

محمد هادی صفرنژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به نامگذاری سال از طرف  مقام معظم رهبری گفت: دلیل این کار را می‌توان در این دانست که مقام معظم رهبری به دنبال جلب توجه مردم کشورمان نسبت به آنچه که از آن غافل شده اند هستند.

وی گفت:  ارزش هایی که تا امروز می‌بایست بدان توجه می‌شد و مورد غفلت واقع شده است و اگر این بی توجهی ادامه پیدا کند،  مسلما آسیب های فراوانی را به دنبال خواهد داشت؛  لذا هدف از انتخاب یک نام برای هر سال حرکت عموم جامعه برای تحقق آن ارزش می‌باشد.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای گیلان گفت: یکی از دلایل نامگذاری هر سال جلب توجه بیشتر جامعه به آن است و شاید دلیل انتخاب نام امسال در این نهفته باشد که مقام معظم رهبری پشتوانه مردمی این دولت را نسبت ادوار گذشته دولت ها کمتر دیده اند و به دنبال افزایش حمایت مردم از این دولت بوده اند چرا که تقویت این رابطه ی میان دولت و ملت شرط توسعه پایدار کشور و اقتدار ملی است و از طرفی هم باید به این نکته اشاره کرد که مسائلی نظیر اقتصاد مقاومتی و حل بسیاری از مسائل دیگر کشور تنها با ایجاد وحدت و همدلی میان دولت و ملت و حمایت های گسترده مردمی امکان پذیر خواهد بود.

صفرنژاد گفت: بدون شک همدلی و همزبانی میان دولت و ملت سبب می‌شود تا دولت از مشکلات آگاهی بیشتری داشته باشد.

وی گفت:  وظیفه دولت این است که باید با تمام قوا نهایت تلاش خود را نماید تا مشکلات و مصائب پیش روی مردم را حل نماید.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای گیلان گفت: مردم موظفند با بیان مشکلات به دولت در جهت حل مشکلاتشان کمک نمایند.

صفرنژاد گفت: فراموش نکنیم ایجاد پیوند عمیق میان دولت و ملت هیچ منافاتی با بیان مشکلات و انتقاد از رویکردهای نابخردانه ندارد.

وی گفت: وظیفه دانشجویان و مسئولین تشکلها برای تحقق شعار امسال این است که بر خود وظیفه بدانند همچون گذشته نهایت تلاش خود را داشته باشند تا با تمام وجود دغدغه های مقام معظم رهبری را مرتفع سازند و گامی موثر در جهت برآورده سازی این اهداف داشته باشند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای گیلان گفت: دولت با همراه کردن بدنه خود برای تحقق شعار امسال، شفاف تر از گذشته عمل نماید و در مقابل ملت عزیزمان نیز با قضاوت در عملکرد دولت، گامی موثر در جهت حل هرچه سریع تر مشکلات بردارند.

ارسال نظرات