خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج کارمندان استان قم گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با برپایی خیمه‌های معرفت گام مهمی در راستای تحقق فرمایشات و تاکیدات فرهنگی رهبر معظم انقلاب بر می‌دارد.
کد خبر: ۸۵۰۷۱۹۱
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، مهدی بوالحسنی در جریان بازدید از خیمه معرفت مزار مقدس شیخان اظهار کرد: از مجموعه اداره کل اوقاف قم به ویژه حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی مقدم تشکر می‌کنم که در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌ فرهنگی نخستین گام را برداشته‌اند.

وی افزود: خیمه معرفت مزار مقدس شیخان، مجموعه‌ای فرهنگی است که در مکانی ارزشمند برپا شده و در حقیقت ادامه ‌دهنده راه شهدا در تربیت معنوی و فرهنگی جامعه محسوب می‌شود.

رئیس بسیج ادارات قم با بیان اینکه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با هدف حفظ نظام اسلامی، اعتقادات مردمی و دین اسلام جان خود را فدا کردند گفت: امروز با حرکتی که سازمان اوقاف در سراسر کشور آغاز کرده همان راه ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با برپایی خیمه‌های معرفت متعدد در گلزارهای شهدا و بقاع متبرکه امامزادگان، گام مهمی در راستای تحقق فرمایشات و تاکیدات فرهنگی رهبر معظم انقلاب بر می‌دارد.

بوالحسنی با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری کاری ارزشمند و هدفمند به شمار می‌رود خاطرنشان کرد: استقبال گسترده مردمی از این طرح و خیمه‌های معرفت هم گویای موفقیت آن است.

رئیس بسیج ادارات قم عنوان کرد: پرداختن به فرهنگ، کاری جمعی است و همه ادارات و نهادهای مسئول باید در این زمینه وارد میدان شوند؛ هماهنگی و هم‌افزایی میان اوقاف و سایر ادارات در این حوزه اهمیت خاصی دارد.

وی تصریح کرد: انتشار محتواهای عرضه شده در خیمه‌های معرفت در قالب CD و همچنین بروشورهای تبلیغاتی توسط سایر نهادها در طول ایام سال، یکی از مصادیق این هماهنگی و همکاری به شمار می‌رود که باید در دستور کار قرار گیرد.

بوالحسنی با بیان اینکه سازمان بسیج ادارات استان قم در این عرصه آمادگی دارد تا با اداره کل اوقاف و امور خیریه همکاری لازم را داشته باشد گفت: سازمان‌ها و نهادهای دیگر هم به سهم خود می‌توانند در این زمینه پیشگام شوند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها