خبرهای داغ:
به منظور تقدیر از عملکرد جهادگران صورت گرفت:
معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم از اردوهای جهادی بسیج دانشجویی روستای قمرود بازدید بعمل آورد.
کد خبر: ۸۵۰۷۱۹۴
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، احمد بیطرفان، معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) از فعالیت دانشجویان جهادگر بسیجی که در منطقه میرآباد و مشک آباد از توابع روستای قمرود مستقر بودند، بازدید و سرکشی نمود.

بیطرفان در این بازدید طی سخنانی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در میان دانشجویان جهادی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با حرکت جهادی مردم به ثمر نشست و این حرکت در ۸ سال دفاع مقدس استمرار یافت و اکنون در عرصه سازندگی ایران اسلامی شاهد تجلی این حرکت در اردوهای جهادی دانشجویی هستیم.

وی افزود: حرکت های جهادی زمینه ترویج اصیل اسلامی را فراهم می آورد و این حرکت فصل جدیدی از الگوی مناسب برای بستر تربیت مدیران ارزشمند نظام اسلامی را فراهم می آورد.

معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در این بازدید یک روزه از عرصه های گروههای جهادی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، کلاس های مشاوره، اقتصاد مقاومتی و.... بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای این اردوها قرار گرفت.

گفتنی است در این بازدید گودرزی معاون روابط عمومی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، فرهادی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم، میرهادی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم، بیطرفان را همراهی می کردند.


ارسال نظرات