رییس سازمان بسیج مستضعفین طی صدور پیامی به سفیران کار و تلاش خراسان رضوی گفت: از لحظه لحظه های اردوهای جهادی برای خودسازی و آماده شدن برای سربازی در رکاب حضرت مهدی (عج) بهره بگیریم.
کد خبر: ۸۵۰۷۲۱۴
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار نقدی خطاب به جهادگران بسیج دانشجویی خراسان رضوی که در ایام نوروز94 در امر خداپسندانه خدمت به محرومین در مناطق و روستاهای محروم استان مشغول به فعالیت هستند پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدا را سپاس که ما را پیرو حضرت فاطمه(س) و همسرو فرزندانشان قرار داد تا مصداق توصیفی باشیم که ولی امرمان حضرت امام خامنه ای فرمودند" بسیجی در کار آباد کردن دنیاست ولی خود اهل دنیا نیست".

اینک که جندالله در حال پیشروی بسوی مکه و مدینه است بیش از هر زمان بوی نزدیکی ظهور منجیمان به مشام میرسد و جا دارد اردوهای جهادیمان را بیشتر از همیشه قدر بشناسیم و از لحظه لحظه های آن برای خودسازی و آماده شدن برای سربازی در رکاب حضرت مهدی (عج) بهره بگیریم؛ ما به شما افتخار می کنیم.

اردوهای جهادی رنگ و بوی جبهه را دارد

هر گاه دلمان برای جبهه تنگ می شود به اردوهایتان سر می زنیم که همان رنگ و بو را دارد؛ خوش به حالتان که چنین سعادتی دارید .

سالی فاطمی داشته باشید.

سردار نقدی

ارسال نظرات
پر بیننده ها