دانشجویان حاضرند تا در صورت فراهم شدن شرایط اعزام و اجازه مسئولین امر،به یمن اعزام شده و به امداد در عرصه های مختلف پزشکی بپردازند.
کد خبر: ۸۵۰۷۲۷۳
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، دانشجویان بسیجی علوم پزشکی استان قزوین جهت کمک به مردم آسیب دیده یمن و مجروحان حملات امروز اعلام آمادگی کردند.

برزگر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای قزوین با اعلام این خبر گفت:دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قزوین که از سوم فروردین امسال با حضور در مناطق محروم این استان به امور پزشکی در این مناطق مشغول می باشند،با شنیدن خبرهای مربوط به حملات وحشیانه کشورهای متجاوز غربی و عربی به مردم مظلوم یمن،جهت کمک رسانی و امداد به مجروحان این حملات اعلام آمادگی نمودند.

وی گفت:حدود یکصد نفر از دانشجویان رشته های پزشکی،دندان پزشکی،مامایی،بهداشت محیط ،پرستاری و سایر رشته های تخصصی پزشکی از 3 الی 13 فروردین در روستاهای محروم منطقه الموت قزوین حضور دارند که به خدمت رسانی به مردم محروم این مناطق مشغول می باشند.

برزگر در پایان گفت:این دانشجویان حاضرند تا در صورت فراهم شدن شرایط اعزام و اجازه مسئولین امر،به یمن اعزام شده و به امداد در عرصه های مختلف پزشکی بپردازند.
ارسال نظرات