مسئول بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم اداری دانشگاه آزاد بیرجند گفت: یکی از راهکارهای مقابله با توطئه‌های دشمنان همدلی و همزبانی مردم و مسئولان است که این توطئه‌ها را خنثی می‌کند.
کد خبر: ۸۵۰۷۲۷۶
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد امین کریمی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب با نام سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» گفت: امروز رهبر انقلاب اصرار دارند تا مردم به دولت اعتماد کنند تا بلکه رئیس جمهور بتواند وعده‌های خود را عملی کند، چرا که دولت کنونی برخلاف دولت‌های گذشته پایگاه اجتماعی ثابت و محکمی ندارد و برای یک دولت که بیشترین حجم کارهای اجرایی کشور بر دوش آن است، بد‌تر از فشار‌ها و تحریم خارجی، بی‌اعتمادی درونی یک ملت به آن است.

وی با بیان اینکه در واقع این نامگذاری تداعی‌کننده یک نوع رابطه دو سویه همدلی بین دولت و ملت است، افزود: هدف از نامگذاری سال از یک سو دولت را فرا می‌خواند تا بستر همدلی را فراهم کند و از طرف دیگر اقشار مختلف جامعه را نیز دعوت می‌کند تا با حسن نیت و نقدهای مستدل، به مسائل دولت بپردازد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم اداری دانشگاه آزاد بیرجند بیان داشت: جهت تحقق شعار سال باید هم دولت، ملّت را به معنای واقعی کلمه قبول داشته باشد و ارزش و اهمّیّت و توانایی‌های ملّت را بدرستی بپذیرد و هم ملّت به دولت که کارگزار کارهای آن‌ها است به معنای حقیقی کلمه اعتماد کنند.

کریمی افزود: در حال حاضر وظیفه دولتمردان این است که باید در جهت افزایش اعتماد مردم برنامه ریزی کند و اقدامات دولت در این راستا برای مردم ملموس و قابل مشاهده باشد.

وی با اشاره به اینکه دولت در ماههای گذشته در راستای ایجاد همدلی و هم زبانی اقداماتی نداشته و حتی احساس می‌شد که مردم انتقادات جدی به عملکرد دولت بخصوص در زمینه اقتصادی دارند، گفت: ایجاد همدلی و هم زبانی باید اولویت کار دولت باشد و دولت باید از فرصت خدمتگذاری ‌‌نهایت بهره را ببرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم اداری دانشگاه آزاد بیرجند با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای مقابله با توطئه‌های دشمنان همدلی و همزبانی مردم و مسئولان است که توطئه های دشمنان را خنثی می کند، گفت: مردم همواره حمایت‌های لازم را از مسئولان داشته و در آینده نیز بیش ازپیش خواهندداشت و با اطاعت از ولی امرمسلمین جهان برای دفاع از نظام و انقلاب تا پای جان خود ایستادند و خواهند ایستاد و حال نوبت این مسئولان است تا با برآورده کردن مطالبات مردم، وفاداری خود را به ملت نشان دهند.


ارسال نظرات