خبرهای داغ:
روایت زائر کنیایی از بزرگترین عملیات فرهنگی ایران:
مستبصر کنیایی زائر مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: بازدید از مناطق عملیاتی جنوب ایران موجب می شود که انسان به استحکام درونی و قوت قلب برسد.
کد خبر: ۸۵۰۷۳۱۶
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

«رشید گاچوکا» 23 ساله یکی از دانشجویان کنیایی که در جامعه المصطفی العالمیه شعبه مشهد مقدس مشغول به تحصیل معارف شیعی است، در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوب کشور، مذهب شیعه را مذهبی برحق و اعلی بر تمام مذاهب اسلامی عنوان کرد و گفت: من از ابتدا مذهب سنی داشتم ولی پس از مدت ها بررسی و تحقیق و جستجوی مطالب مذاهب سنی و شیعه، به مذهب شیعه روی آورده ام و اکنون بیش از یک سال است که شیعه هستم.

وی افزود: وقتی دیدم که مذهب شیعه دارای چه گفتمان و روشی است و البته این روش و گفتمان در سایر مذاهب و ادیان نیست، تصمیم گرفتم به این مذهب برتر روی آورده و به عنوان یک مسلمان شیعی زندگی خود را به اوج رسانم.

رشید گاچوکا، علمای مذهب شیعه را برحق ترین علمای جهان خوانند و بیان کرد: هیچ کدام از علما برای اثبات گفته های خود سندی در اختیار ندارند اما مذهب شیعه به عنوان کامل ترین مذهب تمام اسناد لازم برای اثبات گفته ها را در اختیار علما و اساتید فن قرار داده است.

این مستبصر کنیایی، با عنوان این مطلب که هم اکنون 2 ماه است که در مشهدمقدس ساکن و مشغول تحصیل مذهب تشیع می باشد، تصریح کرد: در این 2 ماه پای منبر علمای شیعه نشسته ام و تمام اقوال و افعال این مذهب را به درستی و کامل آموخته ام. امیدوارم بتوانم ندانسته هایم در زمینه شیعه را به زودی کامل کرده و به تبلیغ این مذهب مشغول شوم.

وی، در خصوص مناطق عملیاتی راهیان نور و حضور مردم در این مناطق ابراز کرد: حضور مردم در این مناطق بسیار عالی است به طوری که در دیگر کشورها چنین صحنه هایی را مشاهده نکرده ام. میخواهم تمام مناطق عملیاتی را ببینم و با رشادت ها و از خودگذشتگی های جوانان این کشور در زمان های گذشته آشنایی کامل پیدا کنم تا برای آینده خودم به کار گیرم.

این مستبصر کنیایی، بازدید از مناطق عملیاتی را موجب استواری و قوت قلب برای هر انسانی دانست و گفت: در کنار زیارتگاه های ائمه(ع) که در ایران است و چند بار به زیارت این اماکن مقدس رفته ام، بازدید از مناطق عملیاتی هم برایم جالب توجه و مقدس بود.

وی، بهترین خاطره سال 94 را دیدار با رهبری در حرم امام رضا(ع) عنوان کرد و بیان داشت: نخستین روز سال در حرم امام رضا(ع) و در میان تجمع عظیم مردم ایران به دیدار رهبری رفتیم و این رویداد بهترین خاطره من از سال جدید است.

ارسال نظرات