احسان،مدیر کارخانه اروند چرخ رفسنجان:با روحیه جهادی کارگران، این کارخانه نه تنها نیرویی تعدیل نکرده بلکه نسبت به گذشته رشد تولید هم داشته است.
کد خبر: ۸۵۰۷۳۴۵
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول بسیج کارگری استان کرمان از کارخانه اروند چرخ رفسنجان بازدید کردند و در جریان این بازدید با مهندس احسان ،مدیر این کارخانه دیدار کردند .به گفته مدیر کارخانه در شرایط تحریم، روزانه 1500 چرخ تولید می شود و این محصول به ایران خودرو و سایپا ارسال می گردد.

مدیر این کارخانه ادامه می دهد: که وضع تولید امسال نسبت به سال گذشته بهتر شده است و این کارخانه در سال 1382 تاسیس و در سال 1385 به بهره برداری رسیده است ودر ابتدا کاررا با 150 کارگر شروع کردیم و هم اکنون به 270 کارگر رسیده است. مواد اولیه این کارخانه از استان هرمزگان تهیه می شود و بخشی از آن هم  ازمواد بازیافت  شده می باشد .وی در ادامه افزود :سالن رنگ این کارخانه پیشرفته ترین سالن رنگ  در کشور می باشد و بسیار ازکیفیت عالی برخوردار است .مهندس احسان مدیرعامل  کارخانه در ادامه گفت: کار در این کارخانه مبارزه با استکبار است و تمامی کارگران در این کارخانه با روحیه جهادی کار می کنند و همین روحیه است که در شرایط تحریم ، کارخانه را استوار نگه داشته است و نه تنها نیرویی تعدیل نکرده بلکه نسبت به گذشته رشد تولید وجذب نیروهم داشته است.

ارسال نظرات