مسئول سازمان بسیج کارگری گیلان:

فعال بودن 54 پایگاه بسیج کارگری در گیلان

مسئول سازمان بسیج کارگری استان گیلان با اشاره به فعال بودن 54 پایگاه بسیج کارگری در استان ، اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود تا طرح افزایش پایگاه‌های بسیج کارگری به 2برابر افزایش یابد.
کد خبر: ۸۵۰۷۳۴۹
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت خرم سیگارودی در مجمع عالی بسیج کارگری استان گیلان در کانون بسیج جوانان استان، گفت: مجمع عالی بسیج کارگری همزمان با سالروز شهادت شهید عبدالحسین برونسی شهید شاخص بسیج کارگری کشور با موضوعات طرح احیاء واحدهای صنعتی راکد در شهرکهای صنعتی، طرح احیاء واحدهای صنعتی و تولیدی زرد، طرح اجرای تخصصی شجره طیبه صالحین در واحدهای صنعتی و تولیدی و طرح تقویت و توسعه پایگاه بسیج کارگری در سال 94 برگزار شد.

وی با اشاره به افزایش پایگاههای بسیج کارگری به 2 برابر ظرفیت تصریح کرد: ترویج فرهنگ و ارزش های اسلامی و رفتار دینی و تولید و اشاعه اندیشه و تفکربسیجی در جامعه کارگری و ارتقاء سطح مهارت های شغلی بسیجیان کارگری از مولفه های ضروری است.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان استفاده از مدیران عامل شرکت ها، استفاده از ظرفیت سازمان های ذی ربط و مدیران اصلی صنعت و تولید و نیروهای بسیجی و انقلابی شاغل در واحدهای صنعتی و تولیدی را از الزامات این طرح دانست.

خرم اتکا به طرح ها و تحولات به عمل آمده و گستردگی کم نظیر بسیج، تعدد و تکثر رده ها، تنوع ماموریت و ماهیت و کارکرد همه جانبه در همه عرصه ها را از اهداف این سازمان در آینده عنوان کرد.

وی همواره پشتوانه لازم با ایجاد توازن و تعادل سازی مناسب با جغرافیا و جمعیت جامعه هدف از ربنامه ها و طرح های بسیج کارگری لازم است.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با اشاره به فعال بودن 54 پایگاه بسیج کارگری در استان یادآور شد: پیشنهاد می شود تا طرح افزایش پایگاههای بسیج کارگری به 2برابر افزایش یابد.

خرم هدف از این طرح را ایجاد زمینه لازم برای جذب حداکثری جامعه کارگری، ایجاد و حفظ بستر اشتغال زایی و کارآفرینی و بازدهی و افزایش راندمان مهارت های کارگران عنوان کرد.

گفتنی است: افزایش توسعه و تقویت حلقات صالحین در بسیج کارگری از دیگر طرح های پیشنهادی و مورد بررسی در این جلسه بود.

ارسال نظرات