خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین:

جهادگران دنیا را طلاق داده اند/رسیدگی به حال محرومین از اهداف انقلاب اسلامی است .

افرادی که از دید و بازدید ها وسفر های ایام نوروز خویش می گذرند ودر مناطق محروم حضور می یابند کسانی هستند که دنیا را با خوشی ولذت های آن طلاق داده وبنده مخلص خداوند شده اند.
کد خبر: ۸۵۰۷۳۸۸
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲
مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجوئی درگفت گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج مستقر درروستای «سفیدآب» الموت درقزوین اظهار کرد: جهادگران ازروز 3 فروردین ماه سال جاری برای تامین وارتقاء سطح بهداشتی وفرهنگی دراین مناطق حضور پیدا کرده اند که اکثر آنان دانشجویان ترم وسال آخر رشته های پزشکی هستند که دراین میان دونفر ازآنان فارغ التحصیل شده اند .

وی افزود: افراد جهاد گر علاوه برایام نوروز به طور داوطلبانه درفصل تابستان به مناطق دورافتاده ومحرم درراستای خدمت رسانی به هم نوع خویش می شتابند.

شرکت 41 گروه دانشجویی دراردوهای جهادی

این مسئول خبرداد: درسال جاری 41 گروه دانشجویی درسطح استان از دانشگاههای پیام نور،آزاد اسلامی ،علوم پزشکی وغیر انتفاعی دراین اردوها شرکت داشته اند که 21ازاین تعداد گروه فرهنگی ،14 گروه عمرانی و6 گروه آموزشی داشته ایم .

به گفته وی، افرادی که ازدید و بازدید وسفرهای ایام نوروز می گذرند ودراین مناطق حضور پیدا می کنند کسانی هستند که دنیا را با همه خوشی ولذت های آن طلاق داده وبنده مخلص خداوند متعال شده اند.

مسئول بسیج دانشجویی ادامه داد: هریک از جهاد گران ازاستان های پهناور خود گذشته اند ودراین مناطق حضور پیدا کرده اند به دلیل اینکه هریک از آنها شیفته خدمت رسانی به مردم هستند وخود را دربرابر هم نوع خود مسئول می دانند .

وی با توجه به فضای مه آلود وسرد روستای سفید آب الموت اظهار کرد:فعالیت وخدمت دراین منطقه به شدت کار سختی است که فقط از عهده تعدادی معدودی که فرمان امام (ره) راگوش داده وبه آن عمل کرده اند برمی آید.

برزگر رسیدگی به حال محرومین راازاهداف انقلاب دانست وافزود: باتوجه به این امر هرساله برتعداد دانشجویان اضافه می شود که دانشگاه علوم پزشکی استان با توجه به اینکه ریاست دانشگاه علوم پزشکی همکاری ومساعدت لازم را فراهم کرده است که این امر نشان دهنده این است که مسئولین نگاه ویژه ای به مناطق محروم سرزمین خوددارند.

وی ادامه داد: درحال حاضر بوینت های بسیاری که در این منطقه تهیه شده ساخته دست افراد جهادگر است تابا شرایط بهتری فعالیت کنند ازسوی دیگر ،تنها گروه جهادگری پزشکی که درکشور به صورت مستق ،مجهزوخود جوش تونسته درمناطق محروم به بهترین شکل عمل کند گروه جهاد گر استان قزوین است .

بسیاری از دندانپزشکانی که دراین منطقه حضور یافته اند افرادی هستند که دارای زندگی مرفه وبدون دغدغه هستند وخود رادراین مناطق "بازخوانی" می کنند که این امرموجب می شود که درآینده ای نزدیک پس ازپایان تحصیلات به افراد پایین دست وضعیف توجه بیشتری داشته باشند .

به گفته این مسئول :بازخوانی این افراد سبب ایجاد تجربه ،مهارت های زندگی وهمدلی بین جهاد گران ومردم می شود .

1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها