نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با بسیج:
کرج – خبرگزاری بسیج: نماینده مردم کرج، اشتهارد، آسارا و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت، استانداران، فرمانداران و دیگر مسئولان باید فرصت حمایت از اردوهای جهادی را مغتنم بشمارند.
کد خبر: ۸۵۰۷۴۷۰
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
دولت فرصت حمایت از اردوهای جهادی را مغتنم بشمارد

عزیز اکبریان در گفتگو با خبرنگار بسیج در خصوص برگزاری اردوهای جهادی و لزوم حمایت از این عمل، اظهار داشت: جهاد سازندگی با دستور امام راحل تشکیل و در کنار سپاه و بسیج برای رسیدگی به مناطق محروم به این نقاط اعزام شده و خوشبختانه با عزم این گروه های کارهای عمرانی و خدماتی مناسبی در کشور صورت گرفت.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از ادغام جهاد سازندگی و جهاد کشاورزی حرکت جهادی سازندگی در روستاها با کندی مواجه شد که با تدبیر مقام معظم رهبری و ابلاغ دستور به بسیج سازندگی این حرکت جهادی مهم و اثر گذار شتاب گرفت و خوشبختانه شاهد حضور نیروهای متخصص و متعهد بسیجی در اردوهای جهادی برای رفع محرومیت ها هستیم.

نماینده مردم کرج، اشتهارد، آسارا و فردیس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بسیجیان با احساس تکلیف در این اردوهای جهادی شرکت می کنند و حضور در مناطق محروم با هدفی والا منشا خیر و برکت هستند.

اکبریان افزود: این حرکت ارزشمند با تشکیل سازمان بسیج سازندگی شکلی منظم و سازمان یافته به خود گرفته است و بسیار خرسندیم که با حضور جوانان در قالب اردوهای جهادی خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخودار برای مردم فهیم ایران اسلامی می شود.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه برپایی اردوهای جهادی فرصتی مغتنم برای دولت، استانداران، فرمانداران و دیگر دستگاه ها برای حمایت است، تصریح کرد: همه مسئولان امر باید از این جوانان که با انگیزه ای الهی و با کمترین امکانات در اردوهای جهادی به منظور رفع محرومیت ها و پیشرفت حضور دارند حمایت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها