فرمانده بسیج خواهران دانشگاه بقیه الله اسلام آباد سبزوار در گفتگو با "بسیج":
فرمانده بسیج خواهران دانشگاه بقیه الله اسلام آباد سبزوار تاکید کرد: برای ارائه خدمات مطلوب تر به روستائیان توسط گروه های جهادی، مسئولان حمایت لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۰۷۶۰۹
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

طاهره استادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، بیان داشت: از ششم فروردین در قرارگاه آریان مستقر شدیم و روزانه 25 خواهر و برادر در روستای روداب خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: خدمات ارائه شده به روستاییان در 4 گروه آموزش خیاطی، هنر های سوزن دوزی، احکام قرآن و روانشناسی کودکان و غربالگری بهداشتی است.

استادی گفت: در برنامه های این طرح گروه سنی 4 تا 13 سال و خانم ها در تمامی سنین حاضر بودند ضمن این که شاهد استقبال جوانان هم بودیم.

وی تاکید کرد: این روستا از نظر فرهنگی و آموزشی بسیار ضعیف بودند و اعلام آمادگی کردیم با حمایت آموزش و پرورش نسبت به تدریس و ارائه آموزش های لازم به آن ها اقدام کنیم.

استادی بیان داشت: از مسئولان درخواست دارم که حمایت لازم را داشته باشند تا بتوانیم خدمتی مطلوب تر به ساکنان این منطقه محروم داشته باشیم و در حد توانشان حمایت کنند.

وی عنوان داشت: ساکنان این روستا از  اردیبهشت ماه تا آبان فعایت می کنند و بقیه سال بیکار هستند و باید کاری کنیم که نیمی دیگر از سال هم به نحو مطلوب فعالیت کنند تا خود و خانواده هایشان با مشکل مواجه نباشند.

فرمانده بسیج خواهران دانشگاه بقیه الله اسلام آباد سبزوار گفت: والدین کودکان و نوجوانان درخواست رسیدیگی های بیشتر و بهتری را دارند و تحقق این مهم نیازمند مسئولان این امر است.

وی در انتها عنوان داشت: فرماندار ، نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر سبزوار متاسفانه از مردم غافل شده اند و تنها توصیه ام به آنها این است که از خواب غفلت بیدار شوند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها