خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی مسافران خورشید قم گفت: مردم روستا ها شاید از وجود بچه های جهادی بهره ای ببرند اما بهره و سود اصلی را اعضاء گروه می برند خودمان وقتی ساخته بشویم آن وقت است که می توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.
کد خبر: ۸۵۰۷۷۲۱
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
مهدی محمد زاده، مسئول گروه جهادی مسافران خورشید از دانشگاه شهاب دانش قم که در روستای کوگوئیه شهرستان جیرفت فعالیت می کنند در گفتگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج قم به کرمان، طی سخنانی اظهار داشت: بهره اصلی را از اردوهای جهادی در وهله اول اعضاء گروه می برند.
وی افزود: گروه مسافران خورشید از سال 89 تشکیل شده و در مناطق مختلف کشور همچون استان های کرمان، آذربایجان شرقی، خوزستان، مرکزی، ایلام و قم فعالیت های فرهنگی و عمرانی قابل توجهی داشته است.
مسئول گروه جهادی مسافران خورشید با اشاره به اینکه رضای خدا سرلوحه کار ماست ابراز داشت: در زمینه عمرانی در حال حاضر کار ما تکمیل مسجد امام حسین(ع) روستای کوگوئیه شهرستان جیرفت کرمان است که در حال ساخت سقف آن هستیم.
وی خاطرنشان کرد: این مسجد تقریبا 15 سال است که از پایه گذاری بنایش گذشته ولی به دلایل مختلف تکمیل نشده، ما آمده ایم که ان شاء الله مسجد را تکمیل کنیم و هم تفرقه ای که بین بعضی از اهالی وجود دارد را از بین ببریم و هم یک یادگاری از استان قم در این منطقه بماند.
محمدزاده با بیان اینکه اعضای گروه فقط کار عمرانی انجام نمی دهند یادآور شد: اصل کار ما خودسازی خودمان است و واقعا هم اصل و مهمترین هدف در همه اردوهای جهادی باید این باشد؛ ما نمی آییم که مسجد یا مدرسه بسازیم و برگردیم ما اینجاییم که خودمان را بسازیم.
وی ادامه داد: مردم اینجا شاید از وجود بچه های جهادی بهره ای ببرند اما بهره و سود اصلی را اعضاء گروه می برند. خودمان وقتی ساخته بشویم آن وقت است که می توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.
مسئول گروه جهادی مسافران خورشید در پایان تصریح کرد: فردی که به اردوی جهادی می آید باید وقتی که برگشت خانواده و والدینش اورا فردی متعهد تر و کامل تر ببینند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها